ساخت ریبوت مجموعه فیلم های Resident Evil تایید شد

22 May 2017 - 19:57

هنوز شش ماه نشده که سری فیلم‌های Resident Evil به پایان رسیده اما از حالا صحبت‌هایی راجع به ریبوت این فرنچایز آغاز شده است. این که بگوییم هالیوود تا به حال حتی یک فیلم خوب که بر اساس یک بازی ویدیویی ساخته شده باشد نداشته، اغراق نیست. آن‌ها سال‌هاست که در حال اقتباس از بازی‌های ویدیویی هستند و هیچگاه موفق نبودند برای مثال فیلم‌های مثل Assassins creed  و… جزو بازی‌های ویدیویی بودند که به فیلم تبدیل شدند اما هیچ موفقیتی نه در گیشه داشته‌اند و نه نظر منتقدان را به خود جلب کرده‌اند و یک شکست تمام عیار بوده‌اند. با سینماگیمفا همراه باشید.

نکاتی که در بالا به آن‌‌‌‌‌ها اشاره شد، سری فیلم‌های Resident Evil را در شرایط منحصر به فردی قرار می‌دهد. این سری فیلم که توسط Paul WS Anderson تهیه شده تنها اقتباسی است که به یک فرنچایز تبدیل شد و یک شروع میانه و پایان داشت حتی با این که منتقدان اصلاً از این سری فیلم دل خوشی نداشتند. Paul WS Anderson چهار فیلم از شش فیلم این فرنچایز را کارگردانی کرده‌است. این سری فیلم با معرفی شخصیت آلیس (Alice) با بازی میلا یُوویچ (Milla Jovovich) که به طور خاص برای فیلم‌ها خلق شده بود، تعدادی زیادی از طرفداران این سری بازی‌های ویدیوی را عصبانی کرد اما با تمام این اوصاف این سری فیلم توانست با به دست آوردن بیش از یک و نیم میلیارد دلار به موفقیت مالی خوبی دست پیدا کند که می‌تواند دلیل خوبی برای ریبوت کردن این سری با این سرعت باشد.

چندی پیش کمپانی کنستانتین تولید کننده‌ی سری فیلم‌های Resident Evil اعلام کرد با این که مدت زمان زیادی از اکران آخرین فیلم این سری نمی‌گذرد قصد ریبوت کردن این سری را دارد. اما جرئیات این که  می‌توان چه انتظاراتی از این ریبوت داشت مشخص نیست.

در این که سری فیلم‌های Resident Evil موفق‌ترین فرنچایز بر اساس بازی‌های ویدیویی است شکی نیست و به همین علت است که کمپانی کنستانین می‌خواهد این فرنچایز را به هر شکلی که شده ادامه دهد اما اعلام ساخت این ریبوت این سوال را به وجود می‌آورد که چه اتفاقی برای سریالی که قرار بود بعد از آخرین فیلم ساخته شود می‌آید. این کمپانی سه سال پیش اعلام کرده بود که پس پایان آخرین فیلمی که توسط Paul WS Anderson ساخته خواهد شد یک سریال تلویزیونی خواهد ساخت که با توجه به آخرین اخبار به احتمال زیاد ساخت این سریال کنسل شده است.

با اینکه این فرنچایز ار نظر مالی موفق بوده اما اکثر طرفداران بازی‌ها معتقدند که این سری فیلم خیلی با منبع اصلی فاصله دارد و به هیچ وجه به بازی‌ها نزدیک نبوده. اما با توجه این کمپانی قصد ریپوت Resident Evil را دارد می‌تواند از اشتباهات خود درس بگیرد و یک فیم ترسناک مانند بازی‌ها بسازد نه یک فیلم اکشن بی مغز که هیچ ارتباطی با بازی‌ها ندارد.

منبع:screenrant

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.