جدیدترین پوستر فیلم Wonder Woman را در اینجا مشاهده کنید

22 May 2017 - 20:30

کمپین تبلیغاتی فیلم Wonder Woman با انتشار پوسترها و ویدیوهای جدید در اوج فعالیت خود قرار گرفته‌است. شش کلیپ جدید به تازگی به نمایش درآمدند و گستره وسیعی از اکشن، طنز و درام را نشان دادند. در حالی که در پوسترهای قبلی شاهد حضور سایر شخصیت‌های فیلم بودیم، از جمله گل گدوت (Gal Gadot)، کریس پاین (Chris Pine) و رابین رایت (Robin Wright)، پوستر جدید به طور خاص قهرمان فیلم را در اوج قدرت خود به نمایش می‌گذارد، اتفاقی که طرفداران را به اوج هیجان رسانده است. با سینماگیمفا همراه باشید.

اولین پوستر فیلم Wonder Woman سال گذشته و در مراسم کامیک کان به نمایش درآمد و قهرمان داستان را شکوهمندانه، زیبا و قدرتمند نشان داد. پوسترهای بعدی او را در اکشن و در حال آماده شدن برای نبرد به تصویر کشیدند، از جمله پوسترهای مربوط به شلاق، شمشیر و ساق‌بندهای معروفش در دست. این فیلم برای اولین بار است که شخصیت مذکور را بر روی پرده سینما قرار می‌دهد و استودیوی برادران وارنر قصد دارد اوج استفاده را از این مهم داشته باشد.

پوستر جدید قصد دارد نمایش فیلم را در قالب ۳D معرفی نماید، که در عین حال باید آن را بهترین پوستری بدانیم که تا به اکنون منتشر شده‌است. در این پوستر قهرمان فیلم نه تنها قدرتمند و همانند همیشه زیبا به نظر می‌رسد، اما این قدرت به روشی به نمایش گذاشته شده‌است که قبلا آن را ندیده بودیم. ایستاده بر روی ویرانه‌های جنگ جهانی اول، قهرمان فیلم تانکی را بر روی سر بلند کرده است و ژستی شکست ناپذیر به خود گرفته‌است. پوستر ویژگی سه بعدی فیلم را به خوبی معرفی می‌کند جایی که شاهزاده دایانا بزرگ و در مرکز قرار دارد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.