کلینت ایستوود خواهان بازگشت به دنیای بازیگری است

22 May 2017 - 21:00

کلینت ایستوود (Clint Eastwood) افسانه‌ای تصمیم دارد تا پس از یک دهه فعالیت در پشت دوربین به عرصه بازیگری بازگردد. او کار خود را از اواخر دهه ۱۹۵۰ میلادی با هنرنمایی در سریال‌های تلویزیونی آغاز کرد و در سال ۱۹۵۹ میلادی با بازی در سریال «Rawhide» توانست نامی برای خود دست‌وپا کند. وی پس از فعالیت در تلویزیون برای نخستین بار با سرجیو لئونه (Sergio Leone) در فیلم وسترین کلاسیک A Fistful of Dollars «یک مشت دلار» محصول سال ۱۹۶۴ همکاری کرد که این همکاری برای سال‌ها ادامه داشت که از جمله نتایج آن می‌توان به فیلم‌های For a Few Dollars More «برای چند دلار بیشتر» و The Good, The Bad and the Ugly «خوب، بد و زشت» اشاره کرد. با سینما گیمفا همراه باشید.

به لطف همکاری‌های فوق‌العاده بین ایستوود و لئونه، قدرت ایستوود در هالیوود بیش از پیش شد و وی در سال ۱۹۷۱ نخستین فیلم خود را تحت عنوان Play Misty For Me «بازی مه‌آلود برای من» کارگردانی کرد. او در ادامه با ساخت سری فیلم‌های Dirty Harry «هری کثیف» جزو آن دسته از افرادی قرار گرفت که در ساخته خود به ایفای نقش نیز می‌پرداختند. در یک دهه اخیر بیش از هر چیزی ایستوود را به عنوان کارگردان می‌شناسیم و وی در فیلم‌های کم‌تعدادی از جمله Space Cowboys «کابوهای فضایی»، Blood Work «کار خونی»، Million Dollar Baby «عزیز میلیون دلاری» و Gran Torino «گرن تورینو» که عمدتاً ساخته خودش است به ایفای نقش پرداخته است. اگرچه آخرین فیلم او درام ورزشی Trouble With the Curve «مشکل با منحنی» است که در ۲۰۱۲ میلادی به روی پرده رفت.

طبق گزارش «ورایتی»، ایستوود در رویداد کن سال جاری شرکت کرده است و در جریان آن خبر از بازگشت به دنیای بازیگری داد. وی در این زمینه اعلام کرد که این کار (بازیگری) را برای مدت‌های طولانی انجام می‌داده و امیدوار است که روزی به وضع قبل بازگردد.

بی‌شک خبر بازگشت ایستوود به عرصه بازیگری برای طرفداران پرشمار وی که وسترن‌های به‌یادماندنی او را به خاطر دارند خوشحال‌کننده است. از جمله آثار اخیر ایستوود می‌توان به American Sniper «تک‌تیرانداز آمریکایی» و Sully «سالی» اشاره کرد که فیلم‌های موفقی به شمار می‌روند. ایستوود ساخت فیلم The 15:17 to Paris «قطار ۱۵:۱۷ دقیقه به پاریس» را در برنامه دارد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.