آرنولد شوارتزنگر در فیلم بعدی نابودگر حضور خواهد داشت

23 May 2017 - 18:00

در سال‌های گذشته، آرنولد شوارتزنگر (Arnold Schwarzenegger) پای ثابت فرنچایز Terminator (نابودگر) بوده است. حتی بعد از کناره گیری جیمز کامرون (James Cameron) از کارگردانی این فرنچایز، شوارتزنگر به حضور در این فیلم ادامه داد و در فیلم هایی همچون
Terminator 3: Rise of the Machine (نابودگر ۳: خیزش ماشین‌هاTerminator Genisys (نابودگر: پیدایش) نقش آفرینی کرد و حتی با وجود اینکه استاندار کالیفرنیا بود، در Terminator Salvation (رستگاری نابودگر) نیز حضور یافت. حالا با انتشار این خبر که کامرون مجدداً این فرنچایز را کارگردانی خواهد کرد، طرفداران می‌خواهند بدانند این بازیگر دوباره در ماشین مرگ مورد علاقه همگان بازی خواهد کرد یا خیر. با سینماگیمفا همراه باشید.

درست حدس سازید: شوارتزنگر باز خواهد گشت. شوارتزنگر در مصاحبه با Screen Daily اعلام کرد که او با کامرون جلسه داشته و قرار است دوباره در قالب این نقش برجسته ظاهر شود:

دوباره قرار است نابودگر برگردد. کامرون ایده‌های خوبی برای ادامه این فرنچایز دارد. من هم در این فیلم بازی خواهم کرد.

از یک طرف، این خبر خوبی است. چندین بازیگر خوشحال می‌شوند که نقش شوارتزنگر را در این فیلم بازی کنند؛ هم چنین دوست داریم کامرون و شوارتزنگر را بعد از سال‌ها کار روی پروژه‌های مختلف کنار هم ببینیم. هیچ کس نمی‌تواند ترکیب کمدی و ترحمی که شوارتزنگر همانند کامرون وارد این کار می‌کند را درک کند و او چیزهای عجیب و غریبی که خوب هستند و هر فیلم سازی برای فیلم بعدی‌اش به آن فکر می‌کند، را به فیلم اضافه می‌کند.

از طرف دیگر، شوارتزنگر دیگر جوان نمی‌شود و استودیو فیلم سازی قصد هدایت این فرنچایز در مسیر متفاوتی را دارد. من به شخصه Terminator: The Sarah Connor Chronicles را بیش‌تر دوست داشتم اما انتقادها در اینجا کمی شبیه انتقادهایی هستند که در مورد جنگ ستارگان صورت گرفتند. کامرون و کمپانی این فیلم، ساندباکس فوق‌العاده‌ای به وجود آورده‌اند که در جایگاه درستی قرار گرفته است. هیجان برای دیدن فیلم جیمز کامرون بالا است و تنها زمان مشخص می‌کند که نابودگر بعدی چه چیزی در چنته دارد.

منبع: screencrush

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.