تصویر جدیدی از فصل هفتم سریال Game of Thrones منتشر شد

23 May 2017 - 17:00

در حالی که کمتر از دو ماه دیگر به آغاز پخش فصل هفتم سریال محبوب Game of Thrones زمان باقی مانده به تازگی تصویر جدیدی از آن منتشر شده است که برای نخستین بار شاهد اژدهای بزرگ شده دنریس هستیم. یکی از مواردی که طرفداران مدت‌هاست منتظر به وقوع پیوستن آن هستند این است که دنریس تارگرین (Daenerys Targaryen) با هنرمایی امیلیا کلارک (Emilia Clarke) به همراه ارتش و اژدهایانش به آن سوی دریا راه یابند و جهت فتح قلمروی پادشاهی اقدام کنند؛ اینطور که از شواهد پیداست در فصل هفتم Game of Thrones شاهد این مهم خواهیم بود. با سینما گیمفا همراه باشید.

لحظه حساس پایانی فصل ششم سریال Game of Thrones آنجایی بود که دنریس به همراه ارتش بزرگ خود همراه با اژدهایان مهیب و غول‌پیکر در حال پرواز بر فراز آسمان دریا به سوی قلمروی پادشاهی راهی شدند. تصویر جدید منتشر شده از این فصل گویای این مدعاست که دنریس بالاخره وارد وستروس و قلمروی پادشاهی می‌شود و برای نخستین بار شاهد اژدهای قدرتمند دنریس خواهیم بود که بزرگتر و ترسناک‌تر از قبل شده است.

به تازگی تصویر جدیدی از فصل هفتم این سری از سوی وب‌سایت «EW» منتشر شده است که اژدهای غول‌پیکر دنریس را به تصویر می‌کشد. همانطور که پیشتر وعده داده شده بود، اژدهای بزرگ دنریس در حد و اندازه‌های یک هواپیمای بزرگ است. تصویر مورد بحث را از زیر می‌توانید مشاهده کنید:

در این تصویر شاهد حضور دنریس بر پشت این اژدها در وسط میدان جنگ که توسط سربازارن متعدد احاطه شده‌اند هستیم. تصویر بیش از هر چیزی از بی‌رحمی این فصل سخن می‌گوید و گوشه‌ای از خطرات وعده داده شده را به نمایش می‌گذارد.

از سوی دیگر، ملکه سرسی (Cersei) با بازی لنا هدی (Lena Headey) نیز تلاش می‌کند تا حکومت تازه به‌دست گرفته‌ خود را سروسامان ببخشد. این در حالی است که جان اسنو (Jon Snow) با هنرنمایی کیت هرینگتون (Kit Harington) نیز پادشاهی شمال را به دست آورده و یکی از کسانی است که از جنگ بزرگ و قدرت زیاد وایت‌واکرها آگاه است و تلاش دارد تا جلوی رسیدن آن‌ها به وستروس را بگیرد. برخی از شایعات خبر از اتحاد جان اسنو و دنریس تارگرین در این فصل از سریال می‌دهند.

فصل هفتم سریال Game of Thrones از روز یک‌شنبه ۲۵ تیر ماه (۱۶ جولای ۲۰۱۷ میلادی) به روی آنتن شبکه «HBO» می‌رود.

منبع : ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.