تاریخ پخش فصل ۵ سریال Agents of SHIELD مشخص شد

23 May 2017 - 19:00

بعد از روزها سردرگمی درباره ساخت فصل ۵ سریال Agents of SHIELD، سرانجام اطلاعات دقیق‌تری پیرامون این سریال منتشر شدند. چندین ماه است که شبکه ABC چیزی درباره ساخت فصل بعدی این سریال اعلام نکرده است. با اینکه این سریال هیچ وقت نمرات درخشانی کسب نکرد، همیشه عملکرد بهتری نسبت به سریال‌های مشابه دیگر شبکه‌ها داشته است. پایگاه اصلی طرفداران این سریال نیز اختصاصی است و داستان آن نشان می‌دهد که این سریال هنوز جا برای کار، زیاد دارد. خبر هفته گذشته درباره تمدید ساخت فصل ۵ سریال Agents of S.H.I.E.L.D. با هیجان زیاد از طرف طرفداران مواجه شد اما خیلی زود در هاله‌ای از ابهام و سردرگمی قرار گرفت. با سینماگیمفا همراه باشید.

اوایل این هفته، شبکه ABC اعلام کرد با اینکه سریال S.H.I.E.L.D. بیست و دو قسمت کامل خواهد بود، تا پاییز پخش نمی‌شود. به همین دلیل گمانه زنی‌ها درباره اینکه این سریال از پایان امسال شروع می‌شود یا تا سال بعد باید منتظر ماند شروع شدند. حالا به نظر می‌رسد فرضیه دوم درست است.

مارک کالپک (Mark Kolpack) مسئول جلوه‌های ویژه این سریال اعلام کرده که سریال Agents of S.H.I.E.L.D. تا ژانویه ۲۰۱۸ پخش نخواهد شد. این یعنی طرفداران این سریال باید مدت بیشتری را منتظر بمانند تا مشخص شود کولسون کجاست و اینکه بهار ۲۰۱۸ شاهد ۲۲ قسمت بدون وقفه از این سریال خواهیم بود.

کالپک تقریباً از کمبود وقفه‌ها مطمئن است. در کل، ۲۲ قسمت از این سریال در فصل‌های پاییز و بهار پخش خواهند شد و چند هفته‌ای وقفه بین پخش قسمت‌ها وجود خواهد داشت. امسال وقفه ۶ هفته‌ای در بهار وجود داشت در حالی که دو فصل قبلی تا ماه مارس از تعطیلات زمستانی برنگشتند. اکنون به نظر می‌رسد بهار ۲۰۱۸ با S.H.I.E.L.D. شروع می‌شود.

حتی اگر پخش این سریال از اولین جمعه ماه ژانویه، ۵ ژانویه، آغاز شود، تا اول ژوئن ادامه خواهد داشت تا هر ۲۲ قسمت بدون وقفه پخش شوند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.