در فیلم Assassin’s Creed برخی از شخصیت‌های معروف بازی‌های این سری هم حضور دارند

14 August 2016 - 14:34

همانطور که می‌دانید، فیلم Assassin’s Creed بر اساس داستان هیچ‌کدام از بازی‌های این سری ساخته نشده و حتی شخصیت اصلی و قهرمان آن هم فرد جدیدی است. با این وجود، طرفداران مشتاق بودند که بدانند آیا شخصیت‌هایی از بازی‌های Assassin’s Creed در این فیلم حضور خواهند داشت یا خیر. اکنون پاسخ این سوال مشخص شده است. برای اطلاعات بیش‌تر با سایت سینماگیمفا در ادامه مطلب همراه باشید.   در گذشته شایعاتی در این خصوص به گوش می‌خورد اما اکنون آقای David Wildgoose به‌ صورت رسمی در مصاحبه خود با EW اعلام کرده است که برخی از اساسین‌هایی که در بازی های این سری حضور داشتند، در فیلم هم آن‌ها را خواهیم دید. آقای Wildgoose مسئولیت ساخت تجهیزات، سلاح‌ها و زره‌های درون فیلم را برعهده دارد. به همین خاطر او به این نکته اشاره کرد که برخی از تجهیزاتی که آن‌ها در فیلم خلق کرده‌اند، در بازی‌ها توسط قهرمان داستان استفاده می‌شده است. همانطور که انتظار می‌رفت، او در خصوص این که کدامیک از اساسین‌های بازی در فیلم هم حضور دارند، چیزی نگفت اما به نظر می‌رسد نباید انتظار شخصیت‌های اصلی داستان مثل الطایر و اتزیو در فیلم باشیم:

شخصیت‌هایی که از بازی در فیلم حضور دارند، شخصیت‌های اصلی سری نیستند؛ اما خیلی مشهور هستند و به احتمال زیاد طرفداران از حضور آن‌ها خوشحال خواهند شد.

مدتی پیش هم مدیر بخش اروپا شرکت یوبی‌سافت در گفت‌وگویی اعلام کرد:

انتظار زیادی از میزان فروش فیلم Assassin’s Creed و درخشش آن در باکس آفیس نداریم. با این وجود، این فیلم برای برند و نام Assassin’s Creed بسیار خوب است و تصویر خوبی به همراه دارد. ما اکنون طرفداران واقعی خود را داریم اما دوست داریم که بسیار از افراد دیگر هم با این سری آشنا شوند و حتی ممکن است بعدها به سمت سری بازی‌های Assassin’s Creed هم جذب شوند.

در پایین می‌توانید برخی از تجهیزات و سلاح‌های ساخته شده برای این فیلم را مشاهده کنید.

Assassins-Creed-Wrist-Blades-EW-Still-

Assassins-Creed-Michael-Fassbender-EW-Still

Assassins-Creed-Costume-EW-Still-

منبع: Gamespot

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.