سم مندس لایو اکشن پینوکیو را کارگردانی می‌کند

24 May 2017 - 16:00

گویا دیزنی برنامه‌هایی برای بازگویی لایو اکشن فیلم‌های انیمیشن کلاسیک دارد و این در حالی است که این کمپانی وارد مذاکراتی با سم مندس (Sam Mendes) شده است. این استودیو برای به روز کردن فیلم‌های انیمیشن کلاسیک خود بسیار موفق بوده است. حرکتی که با Maleficent (افسون گر) شروع شد و به The Jungle Book (کتاب جنگل)، Cinderella (سیندرلا) و Beauty and the Beast (دیو و دلبر) ختم شد که نه تنها با استقبال زیادی روبرو شدند بلکه باکس آفیس‌های فوق العاده خوبی داشتند. با سینماگیمفا همراه باشید.

این استودیو به توسعه و ساخت دیگر داستان‌های انیمیشنی برای آپدیت فیلم‌های پر هزینه‌ای مانند The Lion King، Aladdin، Mulan و Cruella در مراحل مختلفی ادامه داده است. و حالا قرار است پینو کیو ساخته شود و دیزنی در حال رایزنی با سم مندس است.

سایت خبری Deadline اعلام کرد که دیزنی صحبت‌های اولیه‌اش با این کارگردان را آغاز کرده تا سکان ورژن لایو اکشن این انیمیشن را برعهده بگیرد. پروژه این فیلم از سال ۲۰۱۵ در حال پیشرفت بوده، اما گویا حالا دیزنی آماده‌ی ساخت این فیلم با حضور کارگردان نام آشنایی است. مندس سابقه کاری متنوعی دارد و برای فیلم‌هایی مانند American Beauty و بلاک باستر بزرگی مانند Skyfall جایزه گرفته است. هیچ گونه اطلاعاتی پیرامون زمان اکران یا تولید این فیلم تاکنون منتشر نشده است.

اگر دیزنی با مندس به توافق برسد، او به همتایان خود، کنث برانا (Kenneth Branagh)، جون فاورو (Jon Favreau) و بیل کاندن (Bill Condon) ملحق می شود. حضور مندس به جذب استعدادهای فراوان جلوی دوربین کمک کرده و البته استودیو دیزنی باید با دیگر استودیوها برای ساخت این فیلم رقابت کند.

کمپانی برادران وارنر زمان زیادی را صرف توسعه Robert Downey Jr. کرده که ران هاوارد (Ron Howard) کارگردان آن خواهد بود، درحالی که گیلرمو دل تورو (Guillermo Del Toro) نیز ورژن منحصر به خود را نوشته است. هیچ یک از این پروژه ها پیشرفت چندانی نداشته اند. اگر دیزنی می خواهد پینو کیو را بسازد، برنامه فعلی مندس می تواند به پیشرفت سریع این پروژه کمک کند. این کارگردان به تازگی نمایشی را در انگلیس روی صحنه برده و فیلم دیگری در دست ساخت دارد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.