فیلمبرداری فصل دوم سریال Atlanta امسال آغاز خواهد شد

24 May 2017 - 20:00

فیلمبرداری فصل دوم سریال کمدی و اورجینال Atlanta اثر دونالد گلاور (Donald Glover) طبق برنامه از سال جاری میلادی آغاز خواهد شد. این سریال که از طریق شبکه FX به روی آنتن می‌رود پیرامون زندگی دو عموزاده بومی در شهرستان کمل گرجستان است که گلاور در آن نقش شخصی را برعهده دارد که تلاش می‌کند زندگی خود را سامان دهد و زمینه کاری و حرفه‌ای خود را قوت بخشد. با سینما گیمفا همراه باشید.

طبق گزارش وب‌سایت EW، فیلمبرداری فصل دوم سریال Atlanta طبق برنامه‌ریزی قبلی از ماه سپتامبر سال جاری میلادی آغاز خواهد شد؛ برایان تایری هنری (Brian Tyree Henry) از سازندگان اصلی این سریال این خبر را تائید کرده است. سریال Atlanta موفق به کسب جایزه بهترین سریال تلویزیونی (موزیکال و کمدی) از سوی جشنواره گلدن گلوب شده است. مدتی پیش گلاور به صورت رسمی اعلام کرد که این سریال در سال ۲۰۱۸ میلادی به قاب تلویزیون‌ها بازخواهد گشت.

هنری در ادامه صحبتی در خصوص اینکه داستان فصل دوم این سریال موفق چگونه خواهد بود نکرد و تنها از شور و علاقه خود جهت ادامه یافتن آن سخن گفت. وی اظهار داشت که پرداختن به زندگی شخصی و حرفه‌ای شخصیت اصلی داستان همچنان برای تیم سازنده و بینندگان جذاب است و امید دارد که فصل جدید نیز در زمینه جلب نظر مثبت بینندگان و منتقدان موفق عمل کند.

از سوی دیگر گلاور در چند فیلم مهم آینده نیز حضور خواهد داشت. وی قرار است که نقش مهمی در فیلم مستقل Han Solo «هان سولو» از سری فیلمهای «جنگ‌های ستاره‌ای» داشته باشد و در نسخه بازسازی The Lion King «شیر شاه» نیز صداپیشگی شخصیت سیمبا (Simba) را برعهده دارد. چندی پیش نیز مشخص شد که وی در سریال انیمیشنی Deadpool «ددپول» نیز به صداپیشگی خواهد پرداخت. فصل دوم سریال Atlanta در زمانی نامشخص در سال ۲۰۱۸ میلادی از طریق شبکه FX به روی آنتن خواهد رفت.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.