تریلر جدید فصل هفتم سریال Game of Thrones منتشر شد| نبرد بزرگ فرا رسیده است

25 May 2017 - 11:55

زمان زیادی تا شروع پخش فصل هفتم سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت» باقی نمانده است. در حالی که طرفداران در انتظار فصل جدید هیجان زیادی دارند، تریلر جدید و جذابی از این سریال منتشر شده است که انتظار و هیجان طرفداران را برای این فصل دو چندان می‌کند. با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

پس از گذر شش فصل از سریال  Game of Thrones «بازی تاج و تخت»، نبرد بزرگ بالاخره به وستروس رسیده است. نبردی که تعیین کننده‌ی بسیاری از اتفاقات دنیای فانتزی خلق شده‌ی نویسنده‌ی کتاب نغمه یخ و آتش‌ یعنی جورج آر. آر مارتین خواهد بود. بعد از پخش شش فصل از این سریال و در آستانه‌ی پخش فصل هفتم، می‌توانیم بگوییم که اقتباسی که دیوید بنیوف (David Benioff) و دی.بی وایس (D.B. Weiss) از کتاب مارتین ساخته‌اند، توانسته بسیار درخور این اثر باشد و حتی خود را در میان برترین سریال‌های تاریخ تلویزیون قرار دهد.

پس از انتشار تصاویر رسمی و همچنین تیزر تریلر فصل هفتم، اکنون با تریلر جدید آن رو به رو هستیم. تریلری که نسبت به تیزرهای قبلی طولانی‌تر، مفصل‌تر و پر از صحنه‌های هیجان‌انگیز است. تقریباً اکثر شخصیت‌های مهم و اصلی سریال در این تریلر حضور دارند. تریلر ابتدا با جمله‌هایی از سرسی لنیستر آغاز می‌شود و پس از آن دیگر شخصیت‌های مهم سریال از جمله جان، دنریس، آریا، تیریون و … را هم می‌بینیم. همچنین صحنه‌هایی از جنگی بزرگ نیز در تریلر به چشم می‌خورد. مشاهده‌ی این تریلر به دوست‌داران این سریال به شدت پیشنهاد می‌شود. شما می‌توانید این تریلر را از پایین دانلود کنید.

دانلود تریلر با کیفیت ۱۰۸۰p

دانلود تریلر با کیفیت ۷۲۰p

دانلود تریلر با کیفیت ۴۸۰p

چند روز پیش تصویر جدیدی نیز از فصل هفتم این سریال منتشر شد که دنریس تارگرین را سوار بر یکی از اژدهایان خود نشان می‌داد.

فصل هفتم سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت» در تاریخ ۱۶ جولای ۲۰۱۷ مصادف با ۲۵ تیر ۹۶ در شبکه‌ی HBO در آمریکا و روز بعد هم در دیگر نقاط جهان پخش خواهد شد. این فصل برخلاف فصل‌های قبلی که همگی ده قسمتی بودند، فقط هفت قسمت خواهد بود. همچنین فصل هشتم که فصل آخر سریال هم است، قرار است ۶ قسمتی باشد. این به معنای آن است که فقط ۱۳ قسمت دیگر تا پایان این سریال پرطرفدار و محبوب فاصله داریم.

برای مشاهده تمامی اخبار مربوط به سریال بازی تاج و تخت با سینماگیمفا همراه باشید.

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hold the Door says:

    به جرئت میشه گفت یکی از بهترین تریلر هایی بود که بین سریال ها منتشر شده !
    بیخود نبود میگفتن نبرد حرامزاده ها در مقابل نبرد های این فصل هیچه :)
    به شدت هایپم رفت بالا !
    این فصل و فصل آخر اومدن کل امی هارو درو کنن برن D:
    و به نظر من این فصل دعوا سر تصاحب تخت آهنین تموم میشه و قسمت آخر فصل شاهد ریختن دیوار هستیم !
    و فصل آخر نبرد نهایی رو خواهیم دید !