آخرین تریلر بین‌المللی Spider-Man: Homecoming منتشر شد

25 May 2017 - 20:46

Spider-Man: Homecoming یکی ار مورد انتظارترین بلاک‌باستر‌های سال ۲۰۱۷ است و با هر تریلر، این انتظار را برای طرفداران سینما سخت‌تر و سخت‌تر می‌کند. و حالا با انتشار آخرین تریلر بین‌‌‌‌‌المللی که تمرکر خود روی شخصیت منفی فیلم یعنی ولچر (Vulture) با بازی مایکل کیتون (Michael Keaton) و عملیات غیر قانونی او می‌گذارد. بر اساس آن چه در تریلر می بینیم ولچر شخصیت منفی ترسناکی است که حتی این امید را که او ممکن است یکی از نقطه ضعف‌های بزرگ مارول یعنی شخصیت‌های منفی ضعیف این دنیا است را حل کند و مانند بقیه شخصیت‌های منفی مارول فقط برای جلو بردن داستان نباشد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

در تریلر های قبلی تمرکز اصلی روی رابطه پیتر پارکر (Peter Parker) با بازی تام هالند (Tom Holland) و تونی استارک (Tony Stark) با بازی رابرت دانی جونیور (Robert Downey Jr) بود و ولچر در آن‌ها نقش کمی داشت اما در این تریلر نیمه‌ی اول تریلر تمام تمرکزش را روی ولچر گذاشته و ما را بیشتر با او آشنا می‌کند و همچین گروه تبهکاری که با او همکاری می‌کنند و اهدافشان را مشخص می‌کند.

مدت زمان این تریلر کمی پیشتر از دو دقیقه و سی ثانیه است و همان طور که در بالا به آن اشاره شده ما را بیشتر با نقشه‌ی اصلی ولچر در این فیلم آشنا می‌کند همان طور که در تریلر می‌بینیم هدف اصلی ولچر دزیدن تکنولوژی از ساختمان استارک است ولی از شانس بد او پیتر از نقشه‌ی او سردر می‌آورد. در قسمت دیگری از تریلر هم ولچر می‌گوید”همه چیز برای خوب بود تا وقتی سر و کله این قهرمان قرمز پوش پیدا شد”که این نشان می‌دهد که پیتر بدجوری موی دماغ ولچر شده و کاسه صبر او را لبریز کرده است. همزمان با این تریلر پوستر بین‌المللی این فیلم نیز منتشر شد که در پایین آن را می‌توانید مشاهده کنید

بر اساس چیزی که ما از ولچر در تریلر‌های قبلی و همچنین این تریلر دیده‌ابم او مانند تونی و پیتر یک سازنده‌است و همان طور که در این تریلر مشاهده می‌شود او خودش لباسی را که به او قابلیت پرواز را می‌دهد می‌سازد. همچنین در تریلر می‌بینیم که پیتر تلاش می‌کند تا در حمله‌ای ولچر به ساختمان استارک برای دزدیدن سلاح می‌کند به تونی کمک کند اما تونی مشغول رسیدگی به کار‌های مهم‌تری است.

این تریلر همچنین حادثه‌ای که باعث می‌شود که تونی لباس مخصوص پیتر را از او بگیرد را نشان می‌دهد که در تریلر قبلی بیشتر به آن پرداخته شده بود و همچنین باعث اعتراض بسیاری از طرفداران شد چون مقدار زیادی از داستال فیلم را لو داده بود اما بر اساس این تریلر به نظر می‌رسد که مارول به اعتراض طرفدارن توجهی نکرده‌است. بر اساس تریلر‌های بین‌المللی و تریلر‌هایی که در آمریکا پخش شده‌اند می‌توان فهمید که استراتژی فروش این فیلم در داخل و خارج‌ آمریکا متفاوت است در مارکتینگ آمریکا تمرکز روی بخش نوجوانانه‌ی فیلم است و در مارکتینگ بین‌المللی تمرکز روی سکانس‌های اکشن است.

دانلود لینک ۷۲۰p

دانلود لینک ۴۸۰p

منبع: Screenrant

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.