نام رسمی جهان سینمائی هیولایی استودیوی یونیورسال اعلام شد

25 May 2017 - 17:00

همانطور که احتمالاً مطلع هستید، مدتی است که استودیوی «یونیورسال پیکچرز» تصمیم گرفته است تا جهان سینمائی مختص به خود که پیرامون هیولاهاست و بر مبنای فیلم‌های ترسناک قدیمی و شخصیت‌های هیولایی کلاسیک خود شکل گرفته است را ایجاد کند و در نخستین گام، بازسازی The Mummy «مومیایی» را تا مدتی دیگر روانه پرده‌های سینما خواهد کرد. به تازگی این استودیو به صورت رسمی اعلام کرده است که این جهان سینمائی «جهان تاریک» (Dark Universe) نام خواهد داشت. از جمله فیلمهای کلاسیکی که در این جهان سینمائی جدید بازسازی می‌شوند می‌توان به Bride of Frankenstein «عروس فرانگنشتاین» و The Wolfman «مرد گرگ‌نما» اشاره کرد. با سینما گیمفا همراه باشید.

استودیوی «یونیورسال پیکچرز» ضمن اعلام کردن نام رسمی این جهان سینمائی بیان داشت که موسیقی مختص به این جهان توسط دنی الفمن (Danny Elfman) نواخته شده و تمامی لوگوهای این مجموعه نیز توسط استودیوی «وِتا دیجیتال» طراحی شده است. این جهان سینمائی در حال توسعه ابتدا در ماه ژوئن میلادی و با اکران فیلم مورد انتظار «مومیایی» به صورت رسمی آغاز به کار خواهد کرد و پس از آن و در سال ۲۰۱۹ میلادی نیز شاهد اکران فیلم «عروس فرانکنشتاین» خواهیم بود که چندی پیش مشخص شد که بیل کاندون (Bill Condon) وظیفه کارگردانی آن را برعهده خواهد داشت.

الکس کورتزمن (Alex Kurtzman) و کریس مورگان (Chris Morgan) جزو طراحان اصلی این جهان سینمائی هستند که در خصوص آن بیان داشتند که تصمیم دارند ضمن حفظ میراث این فیلم‌ها و شخصیت‌های کلاسیک، آن‌ها را به دنیای مدرن آورده و ماجراجویی‌های جدیدی برای آن‌ها ایجاد کنند و امیدوارند تا هواداران از این جهان سینمائی لذت ببرند.

در حال حاضر مشخص شده که خاویر باردم (Javier Bardem) قرار است در نقش فرانکنشتاین (Frankenstein) در فیلم «عروس فرانکنشتاین» هنرنمایی کند. این در حالی است که راسل کرو (Russell Crowe) در نقش دکتر هنری جکیل (Dr. Henry Jekyll)، تام کروز (Tom Cruise) در نقش جهانگرد نیک مورتون (Nick Morton)، جانی دپ (Johnny Depp) در نقش مرد نامرئی (Invisible Man) و سوفیا بوتلا (Sofia Boutella) نیز در نقش مومیایی در جهان سینمائی «جهان تاریک» حضور دارند.

نخستین فیلم از جهان سینمائی «جهان تاریک» یعنی «مومیایی» از روز جمعه ۱۹ خرداد ماه (۹ ژوئن ۲۰۱۷) به صورت گسترده به روی پرده خواهد رفت. فیلم «عروس فرانکنشتاین» نیز از روز پنج‌شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ (۱۴ فوریه ۲۰۱۹) به اکران درخواهد آمد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.