منبع الهام سریال The Witcher بازی‌های ویدئویی آن خواهد بود

25 May 2017 - 19:00

به تازگی توماس بگینسکی (Tomasz Bagiński) اعلام کرده است که سریال اقتباسی «The Witcher» به صورت مستقیم از سری بازی‌های ویدئویی آن الهام خواهد گرفت. تنها چند روز پیش بود که سرویس استریم محبوب «نتفلیکس» اعلام کرد که تصمیم دارد سریالی بر مبنای مجموعه رمان‌ها و داستان‌های کوتاه The Witcher اثر نویسنده لهستانی آندره ساپکووسکی (Andrzej Sapkowski) بسازد. با سینما گیمفا همراه باشید.

در سری کتابهای ساپکووسکی، «جادوگران» به مزدوران ماهر در مبارزه و استفاده از جادو گفته می‌شود که به شکار هیولاها می‌پردازند و برای این امر اجیر می‌شوند. گرالت (Geralt) که با نام مستعار گرگ سپید شناخته می‌شود یکی از جادوگران ماهر زمان خود است که زندگی پر پیچ و خمی به خصوص در زمینه عشقی و ارتباط با حاکمین سرزمین‌های افسانه‌ای دارد. رمان این سری با توجه ویژه به فرهنگ کشورهایی از جمله لهستان، روسیه و… به نگارش درآمده است. استودیوی لهستانی بازی‌سازی «CD Projekt RED» اقدام به ساخت یک سری بازی ویدئویی از این سری رمان‌ها در قالب سه قسمت کرده است که هر سه آن‌ها با واکنش مثبت منتقدان و بازیکنان همراه بوده‌اند.

اگرچه «نتفلیکس» اعلام کرده است که سریال در دست ساخت این سری بر مبنای سری رمان‌های «The Witcher» خواهد بود، اما اخیراً مشخص شده است که این سریال بیش از هر چیزی از عناصر بازی‌های ویدئویی این سری الهام خواهد گرفت. بگینسکی در گفتگو با وب‌سایت هلندی «Inn Poland» ابراز داشت که سریال در دست ساختش بی‌شباهت به بازی‌های ویدئویی استودیوی «CD Projekt RED» نخواهد بود و اگرچه آن‌ها مسیر مشخص خود را طی خواهند کرد، اما گرالت حاضر در سریال شباهت‌های زیادی به گرگ سپید بازی‌های ویدئویی The Witcher خواهد داشت.

این سریال هنوز در مراحل ابتدایی ساخت قرار دارد و اطلاعاتی پیرامون داستان و بازیگران آن در دست نیست. پیش از این و در کشور لهستان دو اقتباس (تلویزیونی و سینمائی با بودجه کم) از این سری ساخته شد که هر دو مورد انتقاد طرفداران و منتقدان قرار گرفت و با واکنش بسیار منفی مواجه شدند. لازم به ذکر است که زمان پخش سریال «The Witcher» همچنان نامشخص است.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.