شبکه نتفلیکس سریال The Get Down را پس از یک فصل نمایش لغو کرد

26 May 2017 - 17:00

شبکه «نتفلیکس» سریال The Get Down ساخته باز لورمان (Baz Luhrmann) را تنها پس از یک فصل نمایش، لغو کرده است. این درام موزیکال با بودجه بالا، نخستین ساخته لورمان در تلویزیون است که ایده ساختش برای بیش از یک دهه است که در جریان است. بخش نخست The Get Down با ۶ قسمت از ماه آگوست میلادی به روی آنتن رفته و بخش دوم آن نیز با پنج قسمت از اوایل ماه آوریل در حال پخش است. هر دو بخش هر چند که ایده‌ای بلندپروازانه داشته‌اند، اما در قیاس با دیگر پروژه‌های غول استریم ویدئو موفق به جذب مخاطب مطلوب نشده‌اند. با سینما گیمفا همراه باشید.

این سریال بر روی یک باشگاه هیپ‌ هاپ/دیسکو و گروهی از جوانان برانکس جنوبی تمرکز دارد که از خیابان‌های ریگ‌دار به شهر آمده‌اند. بازیگران اصلی The Get Down بیشتر از بین تازه‌ بازیگرها انتخاب شده‌اند هرچند اشخاص معروفی از جمله جیدن اسمیت (Jaden Smith) دیوید دیگز (Daveed Diggs) نیز در تیم بازیگری این سریال حضور دارند. در عین حال خواننده‌های رپ حرفه‌ای نیز به سازندگان The Get Down مشاوره داده‌اند.

وب‌سایت «ددلاین» نخستین منبع خبری بود که خبر لغو این سریال را بر روی خروجی خود منتشر کرد. طبق گزارش «ورایتی»، بخش نخست سریال The Get Down موفق به کسب ۳٫۲ میلیون ببیننده در آمریکای شمالی شده است. این در حالی است که این رقم یک پنجم تعداد بینندگان فصل چهارم سریال Orange is the New Black در بازه زمانی مشابه است.

معمولاً شبکه «نتفلیکس» به ندرت یک سریال را اینقدر زود لغو می‌کند. اگرچه سریال The Get Down یکی از سریال‌های پرخرح این شبکه است که میزان بودجه فصل نخست آن ۱۲۰ میلیون دلار اعلام شده است و نتوانسته آنطور که از آن انتظار می‌رفت، به موفقیت برسد. این پروژه پرهزینه و دشوار از نظر ساخت، بیش از دو و نیم سال است که در دست ساخت قرار دارد و افراد زیادی در فرآیند تولید آن نقش داشته‌اند. اگرچه در مقاطع مختلف نیز ساخت آن با تعویق همراه شده بود.

لورمان ماه گذشته با وب‌سایت « Vulture» مصاحبه‌ای را انجام داد و اعلام کرد که در صورت تائید ساخت فصل دوم سریال The Get Down به این پروژه بازخواهد گشت و ایده‌هایی نیز برای آن در ذهن دارد. همانطور که پیشتر اشاره شد، فصل نخست سریال The Get Down در حال حاضر از طریق شبکه «نتفلیکس» در حال پخش است.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.