جینا پرینس-بثوود اسپین آف Silver and Black را کارگردانی می‌کند

26 May 2017 - 21:00

استودیو سونی کارگردان زنی را برای فیلم ابرقهرمانی زنانه‌ای استخدام کرده است. واقعاً سال ۲۰۱۷ است یا داریم خواب می‌بینیم؟ بعد از اکران فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) در تاریخ هفت جولای توسط شرکت سونی، این استودیو اسپین آف Venom را در سال ۲۰۱۸ اکران می‌کند. سپس دنیای مرد عنکبوتی نه تنها یکی بلکه دو ابرقهرمان زن را به شکل Silver Sable و Black Cat نشان می‌دهد. از همه هیجانی‌تر این است که سایت خبری Deadline خبری منتشر کرده مبنی بر این که جینا پرینسبثوود (Gina Prince-Bythewood) سکان دار فیلم جدید Silver and Black خواهد بود. پرینس-بثوود فیلمنامه این فیلم را از روی فیلمنامه Thor: Ragnarok نوشته کریس یوست (Chris Yost) بازنویسی می‌کند. پیش نویس قبلی این فیلمنامه توسط لیزا جوی (Lisa Joy) نوشته شده بود. با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم Silver Table ساخته تام دوفالکو (Tom DeFalco) و ران فرنز (Ron Frenz) در سال ۱۹۸۵، فرد مزدوری را نشان می‌دهد که ابرقدرت است و جنایتکاران جنگ را به دام می‌اندازد. سال گذشته شایعه شده بود که یک فیلم مستقل برای شخصیت کتاب‌های کامیک مارول، بعد از درز اطلاعاتی از ایمیل‌های افشا شده‌ی سونی، در حال ساخت است اما استودیو از آن زمان به بعد این پروژه را با Black Cat ترکیب کرد. دزد بدنامی که قدرتمند است و سابقه رابطه رمانتیکی با مرد عنکبوتی داشته است. به‌هرحال انتظار نداشته باشید که فیلم رمانتیکی ببینید. سایت Variety گزارش کرد که فیلم پرینس-بثوود با فیلم‌های مرد عنکبوتی تام هالند (Tom Holland) کراس آور نخواهد داشت. اگرچه با افشای هویت واقعی Black Cat، فیلیسیا هاردی، در فیلم The Amazing Spider-Man 2 (مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲) با بازی فیلیسیتی جونز (Felicity Jones) می‌توان انتظار چهره جدیدی برای این شخصیت را داشت.

با اینکه پرینس-بثوود به خاطر فیلم‌های Love & Basketball (عشق و بسکتبال) و The Secret Life of Bees (زندگی مرموز زنبورها) شناخته شده است، او در دنیای سینماتیک مارول تازه وارد نیست. این کارگردان سکان دار سریال آزمایشی جدید ‍Cloak & Dagger (شنل و خنجر) در سال آینده خواهد بود. هنوز خبرهای خوبی در راه است. خبر خوب برای سونی انتشار پوستر این هفته‌ی مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه است که مورد استقبال قرار گرفت.
منبع: screencrush

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.