آیا گل گادوت بازیگری را کنار می گذارد؟

27 May 2017 - 10:36

بازیگری می‌تواند تجارتی باشد که حق قدرشناسی در مورد آن ادا نمی‌شود. کار زیاد، پس زده شدن، سر و کار داشتن با مردمی که نمی‌توانی با آنها کنار بیایی، ساعت‌های خسته کننده و تورهای مطبوعاتی، تمام مواردی هستند که یک بازیگر با آنها درگیر است. گاهی اوقات ناامیدی می‌تواند بازیگر را از کاری که می‌کند دل‌زده کند و یک تست درست در زمان مناسب برای یک نقش فوق‌العاده می‌تواند او را دوباره امیدوار کند. این چیزی است که دقیقاً برای گل گادوت (Gal Gadot) که زن شگفت انگیز جدید است، اتفاق افتاد. قبل از اینکه گل برای بازی این نقش انتخاب شود، تصمیم داشته بازیگری را کنار بگذارد. با سینماگیمفا همراه باشید.

گادوت در مصاحبه با Tonight Show گفت که اگر برای تست فیلم زک اسنایدر به او زنگ نزده بودند، شاید دیگر بازی نمی‌کرد.

در این حرفه، پس زده شدن، خیلی سخت است. من کلمهتقریباً” را زیاد می‌شنیدم و یک تست نقش به من پیشنهاد شد و من نقش را گرفتم و بعد نقش پشت نقش. به شوهرم گفتم: “مطمئن نیستم چقدر می‌توانم ادامه بدهم، من حتی خانواده‌ام را برای این کار به لس‌آنجلس آوردم.” در سفر لس‌آنجلس، یک تماس از طرف زک اسنایدر داشتم که از من خواسته شد برای تست یک نقش مخفی بروم. به خودم گفتم، با شه، حتماً، میرم.

تست نقش خیلی خوب پیش رفت و من سر کار فیلم اسرائیلی‌ام برگشتم و نمی‌دانستم می‌خواهم هنوز به بازیگری ادامه بدهم یا نه. به‌هرحال وقتی اسرائیل بودم، به من زنگ زده شد و به من گفتند برای تست دوربین بروم و من با تعجب به خودم گفتم، دوباره؟ یک تست دوربین دیگه؟ یکتقریباًدیگه؟ و بعد گفتم، اکی، هر چه بادا باد. برای چه فیلمی باید تست بدهم؟ نقش من چیه؟ و مدیر برنامه هام گفت، بهت نگفتن؟ گفتم، نه! برای همین هیچ‌کس نمی‌دانست من قرار است چه نقشی را بازی کنم.

زک دو روز بعد زنگ زد و گفت، نمی‌دانم چنین نقشی را در اسرائیل دارید یا نه، اما تا به حال اسم زن شگفت انگیز به گوشت خورده؟

گادوت نقش تکراری گیزل را در سه سری اخیر فیلم های Fast & Furious (خشن و سریع) بازی کرده بود اما بعد از اینکه این شخصیت کشته شد، بنظر می رسید نتوانسته به راحتی نقش بهتری پیدا کند. Wonder Woman (زن شگفت انگیز) اولین نقش درخشان و برجسته اوست و قطعا به او کمک زیادی می کند.

فیلم زن شگفت انگیز دوم ژوئن راهی سینماها می شود.

منبع: screencrush

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.