تصاویر روی جعبه‌های لگو شایعات در مورد‌ Star Wars: The Last Jedi را تأیید می‌کنند

27 May 2017 - 21:05

در چند روز گذشته مجله‌ Vanity Fair تعداد زیادی عکس و اطلاعات در مورد Star Wars: The Last Jedi «جنگ ستارگان:آخرین جدای» منتشر کرد. که باعث خشنودی بسیاری از طرفداران جنگ ستارگان شد این مجله همچنین از دو شخیصت جدید این فیلم رونمایی کرد؛ یعنی DJ با بازی بنیسیو دل‌تورو( Benicio Del Toro) و  Vice Admiral Amilyn Holdo با بازی لورا درن( Laura Dern) این اطلاعات باعث شد که عطش طرفداران برای به دست آوردن اطلاعات راجع به این فیلم کمی پایین بیاید؛ اما این پایان کار نبود و حالا با انتشار تعدادی از تصاویر روی جعبه‌های لگو بسیاری از شایعاتی که در چندماه اخیر در صفحات اینترنت و شبکه‌های مجازی در حال چرخش بودند، تأیید شدند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

بر اساس گزارش‌های سایت Making Star Wars که با دقت زیادی این تصاویر را بررسی کرده است تعدادی از شایعاتی که در مورد آن‌ها گمانه زنی شده با این تصاویر تأیید شده است. یکی از این تصاویر بازگشت واکر‌ها (وسایل نقلیه‌ای که شباهت به یک حیوان چهارپا دارند) را تأیید می‌کند که در فیلم با نام (First Order Heavy Assault Walkers) شناخته می‌شوند این تصاویر همچنین حضور استورم تروپر‌های جلاد یا(Executioner Stormtroopers) را در این فیلم تأیید می‌کنند.

این تصاویر همچنین حضور Supreme Leader Snoke با ظاهری جدید و همچنین استار دسیترویر جدید محفل اول (First Order Star Destroyer) در این را فیلم تأیید کرده‌ است

دو نکته‌ی مهم دیگر در این تصاویر این است که به پو درمرِن لقب کاپیتان داده شده (Captain Poe Dameron) و دیگری این است که یک ربات BB شرور در این فیلم حضور خواهد داشت.

منبع:Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.