ستاره‌های سریال Game of Thrones زمان بازی بیشتری دارند

27 May 2017 - 22:00

اول از همه باید بگوییم که این تیتر خبری احتمالاً درست نیست. چطور ممکن است ستاره‌های سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) زمان بازی بیشتری در فصل هفت داشته باشند در حالی که تعداد قسمت‌های این فصل بجای ۱۰ تا، ۷ قسمت هستند. با سینماگیمفا همراه باشید.

حتی امیلیا کلارک (Emilia Clarke) وقتی فیلمنامه‌اش را دید مبهوت ماند.

وقتی فیلمنامه این فصل را خواندم به خودم گفتم: دیالوگ هام خیلی زیادن. فیلم برداری این فصل طولانی شده و واقعا نمی دانم قراره چه اتفاقی بیفته.

پیتر دینکلیج (Peter Dinklage) از زیاد بودن نقشش متعجب شده بود. او در مصاحبه با EW گفت:

برای این فصل نسبت به فصل‌های قبلی روزهای بیشتری را سر کار بودم. تنها چند عامل هستند که این تناقض میان زمان نمایش را در مقابل تعداد قسمت‌های این فصل توضیح می‌دهند.

دن وسیس (Dan Weiss) می‌گوید: شما چند تا شخصیت را می‌کشید و آنهایی هم که باقی مانده‌اند باید بار زیادی از فیلم را بر دوش کشند.

در فصل شش، چند بازیگر اصلی از این سریال جدا شدند که از این میان می‌توان به رمزی بولتون و مار جری تیرل اشاره کرد که اغلب صحنه‌های منحصر به فرد خود را داشتند. حالا همان‌طور که کیت هرینگتون (Kit Harington) می‌گوید: “همه سهم بیشتری از این سریال می‌برند.”

دوم اینکه، این شخصیت‌ها بیش‌تر از قبل دور هم جمع می‌شوند. بنابراین، این قسمت‌ها بیشتر حول این هشت شخصیت اصلی در لوکیشن های مختلف خواهند بود که با توجه به ملاقات‌های آنها در وستروس، آنها صحنه‌های مشترک زیادی خواهند داشت.

هرینگتون سیس می‌گوید: دنیاهای وستروس شروع به تقارن پیدا کردن شخصیت‌هایی می‌کنند که همدیگر را قبل از آغاز ملاقات‌هایشان ندیده‌اند. تیریون از دریای باریک عبور کرده و دنی را می‌بیند. کنار هم قرار گرفتن این دو به نفع ماست.

این فاکتورها را با این حقیقت کنار هم قرار دهید که بازی تاج و تخت چندین ماه را صرف فیلم برداری هفت قسمت کرده و گروه بازیگرانی دارد که سخت تلاش می‌کنند و زمان نمایش هر صحنه با وجود کم بودن قسمت‌های این فصل بیشتر شده است. آیا این‌ها با عقل جور در می‌آیند؟

کاریس وان هاوتن (Carice van Houten) می‌گوید: “این خط‌های داستانی قرار است بسیار هیجان انگیز شوند. جنگ شروع شده و همه می دانیم که راه فراری وجود ندارد. چطور می‌توانیم از چیزی که در حال وقوع است، فرار کنیم؟ همه به دام می افتند. آتش روشن شده است.”

منبع: EW

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.