آدینا پورتر در فصل هفتم سریال American Horror Story نیز حضور خواهد داشت

28 May 2017 - 16:00

ایوان پیترز (Evan Peters) و سارا پالسون (Sarah Paulson) تنها چهره‌های آشنایی نیستند که برای فصل هفتم نیز به سریال American Horror Story بازمی‌گردند. تصاویر سر صحنه‌ی جدید این سریال، حاکی از آن است که آدینا پورتر (Adina Porter) نیز در فصل جدید سریال American Horror Story حضور خواهد داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

بر اساس گزارش وب‌سایت «BuzzFeed»، فیلمبرداری فصل هفتم سریال موفق و محبوب American Horror Story هم‌اکنون در حال انجام است و برخی از تصاویر گرفته شده از سکانس‌های در حال ضبط آن، نشان از حضور آدینا پورتر در نقش خبرنگار اخبار روزانه دارد. در تصاویر جدید این سریال، پورتر در کنار پیترز دیگر بازیگر حاضر در فصل هفتم سریال American Horror Story ایستاده است.

پورتر در فصل ششم سریال مورد بحث در نقش واقعی لی هریس (Lee Harris)، تنها بازمانده قتل عام «کابوس رونوک من»، ظاهر شد. این ستاره سریال The 100 حضوری کوتاه نیز در سریال اصلی American Horror Story به عنوان یکی از بیماران بن هارمون (Ben Harmon) با هنرنمایی دیلان مک‌درموت (Dylan McDermott) داشته است.

بیلی لورد (Billie Lourd)، دختر کری فیشر (Carrie Fisher) فقید، برای بازی در نقشی مرموز به فصل هفتم سریال American Horror Story پیوسته است؛ از جمله دیگر بازیگران افزوده شده به فصل جدید این سریال می‌توان از کمدین بیلی ایکنر (Billy Eichner) و لزلی گراسمن (Leslie Grossman) نام برد. در فصل هفتم شاهد حضور برخی از شخصیت‌های American Horror Story: Freak Show نیز خواهیم بود؛ این در حالی است که گفته می‌شود در این فصل مجزا شاهد ترکیب شخصیت‌های Murder House و Coven خواهیم بود.

پیش‌بینی می‌شود که تا مدتی دیگر شاهد نشر جزئیات و تصاویر بیشتری از فصل هفتم سریال مورد انتظار American Horror Story باشیم.

منبع : ScreenCrush

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.