دنباله فیلم Love Actually در راه است

28 May 2017 - 18:16

۱۴ سال است که گروهی از بازیگران انگلیسی در یکی از شلوغ ترین فیلم‌های کریستمس تمام زمان‌ها نقش آفرینی می‌کنند. اندرو لینکولن (Andrew Lincoln) قبل از زامبی شدن، چویتل اجیوفور (Chiwetel Ejiofor) قبل از اینکه بازیگر نقش اول بهترین درام‌ها شود، و توماس برادی سنگستر (Thomas Brodie-Sangster)  قبل از اینکه دستیار برن استارک (Bran Stark) در سریال Game of Thrones شود، در فیلم Love Actually (در واقع عشق) درخشیده‌اند. زمان ریبوت یا تجدید دیدار این بازیگران فرا رسیده و Love Actually با دنباله کوچکی باز می‌گردد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

در روز بزرگداشت Red Nose Day، خیریه انگلیسی که برای افزایش آگاهی و تا مین بودجه برای مبارزه با فقر کودکان فعالیت می‌کند، بازیگران فیلم Love Actually دور هم جمع شدند تا کلیپ ۱۶ دقیقه‌ای را ببینند که نشان می‌دهد ۱۴ سال بعد هر یک از این شخصیت‌ها به کجا رسیده‌اند.

دنباله‌ای که Red Nose Day Actually نامیده می‌شود، مارک (که با کیت ماس ازدواج کرده) را می‌بینیم که در حال نشان دادن نوشته‌هایی روی کارت‌ها به جولیت است، درحالی‌که پیت دارد تلوزیون نگاه می‌کند. هیو گرانت دوباره نخست وزیر شده و رقص او با آهنگ The Pointer Sisters جای خود را به رقص درک با آهنگ Hotline Bling داده است.

جیمی (کالین فرث) هنوز با آریلا (لوسیا مونیز) است و سه بچه دارند و بعد از ۱۴ سال هنوز زبان پرتغالی یاد نگرفته است. بیلی مک (بیل نای)، روفوس (روان اتکینسون) را نیز در این ویدئو می‌بینیم. سم (سنگستر) به دنیل (لئام نسون) می‌گوید که هنوز عاشق اوست و ناتالی (مارتین مک کاچن) هنوز در خیابان ۱۰ Downing پرسه می زند. در حالی که سارا (لورا لینی) از کارل (رودریگو سانتورو) جدا شده و شوهر رویاهایش را پیدا کرده است.

با اینکه گروه Love Actually یک بار دیگر دور هم جمع شده‌اند، عجیب است که چرا خبری از اما تامپسون (Emma Thompson) نیست. این بازیگر اوابل امسال گفته بود او و ریچارد کرتیس (Richard Curtis) به توافق رسیدند که بهتر است به خاطر فوت آلن ریکمن (Alan Rickman) بازیگر نقش هری در سال گذشته، این شخصیت به فیلم باز نگردد. اما چرا این دنباله قصد استفاده از مدیر بیلی مک (جو) ندارد؟ جورج فیشر (Gregor Fisher) که نقش مدیر ستاره راکی را در فیلم ۲۰۰۳ بازی کرده، هنوز زنده است. به نظر می‌رسد این بازیگر دوست داشتنی شانسی برای حضور در قالب این نقش کوچک در این دنباله ندارد.

منبع: screencrush

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.