انتشار تصویر جدیدی از پشت صحنه فیلم Dunkirk

29 May 2017 - 14:58

تصویر جدیدی از پشت صحنه‌ی فیلم Dunkirk منتشر شده که کریستوفر نولان (Christopher Nolan) را در حال کارگردانی بازیگران این فیلم نشان می‌دهد. این عکس جزو مارکتینگ این فیلم محسوب می‌شود که تا دو ماه دیگر در سراسر جهان اکران می‌شود. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

بعد از فیلم تحسین شده‌ Interstellar این بار کریستوفر نولان با فیلم Dunkirk که یک داستان واقعی راجع به جنگ جهانی دوم است، به دنیای سینما بازگشته است. این فیلم با دیگر فیلم‎های نولان که همه موضوعات علمی تخیلی داشتند تفاوت زیادی دارد. یکی از این تفاوت‌ها واقعی بودن این داستان است که روایتگر محاصره شدن نیرو‌های متفقین توسط ارتش آلمان در Dunkirk و نجات آن‌ها توسط مردم عادی است. نولان گفته است که این فیلم فیلمنامه ساده‌ای دارد و تمرکز خود را بیشتر بر روی روابط انسانی و همچنین عظمت این واقعه می‌گذارد.

این تصویر اطلاعاتی زیادی بجز چیز‌هایی که قبلاً در تریلر‌ها دیده شده است را به ما نمی‌دهد، بجز حضور هری استایلز  (Harry Styles) خواننده گروه One Direction که باعث شده تعدادی نگران این شوند که حضور او ممکن است طرفداران سینما را از فیلم دور کند اما نولان به همه اطمینان خاطر داده که حضور او باعت پرت شدن حواس تماشاچیان نخواهد شد.

انتظار‌ها از این فیلم بسیار بالاست و همان طور که در تریلر‌های این فیلم مشاهده کردیم این فیلم فیلمی بزرگ و پر تعلیق خواهد بود اما تعدادی از محدویت سنی این فیلم که بر خلاف فیلم‌های ذیگری که موضوع جنگی دارند به جای هجده سال یه بالا، سیزده سال به بالا است نگران هستند؛ اما نولان در مصاحبه‌ای گفت که این فیلم مربوط به خشونت جنگ نیست و بیشتر بر اثرات روانی آن تمرکز دارد و خیال همه را از محدویت سنی راحت کرد.

یکی از نکات تحسین بر انگیز این فیلم استفاده نکردن نولان از CGI یا همان جلو‌های ویژه کامپیوتری است. او اکثر صحنه‌های اکشن فیلم را داخل دوربین و بدون استفاده از CGI گرفته است که این باعث شده او هفته‌ها را صرف فیلمبرداری سکانس‌های هوایی و زیر آب کند و حتی در بعض از سکانس‌ها او از دوربین‌های IMAX روی دست استفاده کرده است این فیلم با توجه استعداد نولان و همچنین تریلر‌های بینظیرش ممکن است یکی از فیلم‌های پر فروش امسال باشد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.