دیدگاه بازیگران و کارگردان فیلم Wonder Woman در خصوص شخصیت زن شگفت‌انگیز

29 May 2017 - 17:00

اخیراً ستاره‌های فیلم Wonder Woman «زن شگفت‌انگیز» یعنی کریس پاین (Chris Pine) و گل گدوت (Gal Gadot) به همراه پتی جنکینز (Patty Jenkins) کارگردان این فیلم در خصوص اهمیت روایت داستان این ابرقهرمان زن صحبت کرده‌اند. فیلم «زن شگفت‌انگیز» به روایت داستان اصلی شاهزاده دیانا/زن شگفت‌انگیر، با بازی گل گدوت، و بزرگ شدنش در تمیسکیرا (Themyscira) و سفرش به جهان انسان‌ها می‌پردازد و رابطه راهنما/عاشقانه‌اش با استیو تروور (Steve Trevor) با هنرنمایی کریس پاین را به نمایش می‌گذارد. با سینما گیمفا همراه باشید.

پس از مدت‌ها انتظار، بالاخره فیلم «زن شگفت‌انگیز» از هفته آینده به صورت گسترده به اکران درخواهد آمد. نخستین واکنش‌ها به این فیلم بسیار مثبت است و به نظر می‌رسد که روند ناکامی فیلم‌های جهان سینمائی DC در نزد منتقدان پایان یافته است.

به تازگی وب‌سایت «Vanity Fair» مصاحبه‌ای با بازیگران و کارگردان این فیلم ترتیب داده و نظر آن‌ها را در خصوص شخصیت زن شگفت‌انگیز و نخستین فیلم مستقلش جویا شده است. نخست، کریس پاین در خصوص اهمیت نقش زن شگفت‌انگیز صحبت کرده است. پاین در این خصوص اظهار داشت:

ما داستان‌های زیادی در خصوص مردان دیده‌ایم. مردان آن‌قدرها هم باهوش نیستند. ما می‌خواهیم که همیشه یکدیگر را بکشیم، بنابراین یک حرکت تازه واقعاً خوب است؛ دیدگاهی زنانه با لایه‌های مهم. داشتن داستان زنی ابرقهرمان که پیرامون عشق، محبت و پرورش زندگی به جای تقابل باشد خیلی مهم است. در قلب فیلم، مردم در عشق شکست خورده و ضمن شور و حس خود [تلاش می‌کنند] تا قهرمان باشند.

پاین در ادامه ابراز داشت که فیلم «زن شگفت‌انگیز» نقطه عطفی در تاریخ هالیوود خواهد بود چراکه پس از گذشت یک دهه، این نخستین فیلم ابرقهرمانانه با محوریت یک ابرقهرمان زن بر اساس کمیک‌بوک‌هاست که توسط یک زن نیز کارگردانی شده است. از سوی دیگر جنکینز در گفتگو با وب‌سایت «Vanity Fair» در خصوص شخصیت زن شگفت‌انگیز بیان داشت:

جهان به ابرقهرمانانی متفاوت به خصوص زن شگفت‌انگیز نیاز دارد. او عشق ورزیدن را می‌آموزد و اعتقاد به انسانیتی بهتر [از پیش] دارد. این چیزی جالب است. وی برخلاف دیگر ابرقهرمانان، تصمیم گرفته است تا برای صلح مبارزه و زندگی خود را صرف کمک به دیگران کند؛ این قدرت [واقعی] است. او کسی است که کنترل زندگی‌اش را در دست دارد. او به این دنیا می‌آید و متوجه سختی‌ها، پیچیدگی‌ها و دشواری‌های آن می‌شود، اما ارزش اصلی این است که وی ماموریت خود را می‌شناسد. ما برای اولین بار است که شاهد چنین چیزی بر روی پرده‌های بزرگ سینما هستیم.

در ادامه گل گدوت در خصوص اهمیت شخصیت زن شگفت‌انگیز و فیلم آن صحبت کرد؛ اظهارات وی به شرح زیر است:

این که زنی قدرتمند را نشان دهید نکته‌ای بسیار مهم است و من امیدوارم که فیلم «زن شگفت‌انگیز» به مردم نشان دهد که زنان با مردان برابرند.

فیلم «زن شگفت‌انگیز» از هفته آینده و به طور مشخص از تاریخ جمعه ۱۲ خرداد ماه (۲ ژوئن ۲۰۱۷) به روی پرده‌های نقره‌ای سینماها خواهد رفت.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.