اولین تریلر فیلم Logan Lucky منتشر شد: بازگشت استیون سادربرگ به سینما

30 May 2017 - 18:41

استیون سادربرگ (Steven Soderbergh) یکی از مهمترین و تأثیرگذارترین سینماگران معاصر است او در کارنامه‌اش دو اسکار کارگردانی برای فیلم‌های Erin Brockovich و Traffic«قاچاق» دارد او همچنین بیش از سی فیلم را کارگردانی کرده است اما فعالیت‌های او تنها به کارگردانی ختم نمی‌شوند. او برای تعداد زیادی از فیلم‌های خودش و دیگران نقش فیلمنامه نویس و فیلمبردار را ایفا کرده است. سادربرگ چند سال پیش اعلام کرد که از فیلمسازی بازنشسته می‌شود و این کار را هم کرد اما مانند هر فیلمساز خلاق دیگر این بازنشستگی برای مدت کمی ادامه داشت و حالا او با فیلم جدیدش Logan Lucky دوباره به عرصه سینما بازگشته است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

Logan Lucky داستان دو برادر بدشانش به‌ نام‌های جیمی و کلاید لوگان (Jimmy and Clyde Logan) با بازی چنینگ تیتم(Channing Tatum) و آدام درایور(Adam Driver) است که تصمیم می‌گیرند پول‌های شرط‌ بندی‌ای که در یک مسابقه اتوموبیل رانی جمع شده را بدزدند اما هیچ چیز آن طور که آن‌ها برنامه زیری کرده‌اند پیش نمی‌رود. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به ست مک فارلن(Seth MacFarlane) کیتی هولمز( Katie Holmes) هیلاری سوانک(Hilary Swank) کاترین واترسِن(Katherine Waterson) سباستین استَن(Sebastian Stan) و دنیل کریگ(Daniel Craig) اشاره کرد.

این تریلر تمرکز اصلی خود را روی برادران لوگان و همچنین سارق حرفه‌ای جو بنگ (Joe Bang) با بازی دنیل کریگ و تلاش آن‌ها برای سرقت کردن از این شرط بندی‌ می‌گذارد. بر اساس لحن این تریلر می توان گفت این فیلم یک کمدی خواهد بود و هدفش به سخره گرفتن فرهگ جنوبی‌های آمریکاست.

یکی از نکات جالب این تریلر این است که در قسمتی که در آن تصویر و اسم بازیگران نشان داده می‌شود زیر تصویر دنیل کریگ نوشته شده با معرفی دنیل کریگ در نقش جو بنگ که به عنوان یک شوخی اضافه علاوه بر طنزی که در کل تریلر دیده می‌شود، وجود دارد. سادربرگ یک بار دیگر هم این کار را در یکی دیگر از فیلم‌هایش یعنیOcean‘s 11 «یازده یار اوشن» با جولیا رابرتس(Julia Roberts) انجام داده بود.

این فیلم حتماً باید یک فیلمنامه فوق‌العاده داشته باشد که باعث شده سادربرگ دوباره به سینما بازگردد چون او با قاطعیت گفته بود که برای همیشه از سینما کناره‌گیری می‌کند ولی حالا برای کارگردانی این فیلم به سینما بازگشته پس باید دلیل بسیار خوبی برای این کار داشته باشد. فیلمLogan Lucky آگوست امسال در آمریکا اکران می‌شود.

دانلود با کیفیت ۷۲۰p

دانلود با کیفیت ۴۸۰p

منبع: Screenrant

 

 

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.