هیلی اتول دیگر علاقه‌ای به ایفای نقش اصلی در سریال Doctor Who ندارد

30 May 2017 - 15:00

هیلی اتول (Hayley Atwell) بازیگر انگلیسی که اکثر طرفداران سینما او را به عنوان پگی کارتر (Peggy Carter) معشوقه کاپیتان آمریکا (Captain America) می‌شناسند، چندی پیش اعلام کرده بود که علاقه زیادی به ایفای نقش اصلی در سریال Doctor Who را دارد اما حالا وی در مصاحبه‌ای اعلام کرده که این نقش برای او مناسب نیست و او دیگر علاقه‌ای به ایفای این نقش ندارد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

از همان موقع که پیتر کاپالدی (Peter Capaldi) اعلام کرد که فصل دهم Doctor Who آخرین فصلی است که او نقش دکتر هو را ایفا می‌کند، گمانه زنی‌ها برای این که چه کسی بعد از او تاردیس (TARDIS) ( باجه پلیسی که دکتر هو برای سفر در زمان از آن استفاده می‌کند) را هدایت می‌کند بالا گرفته است هر کسی برای خود یک بازیگر ایده‌آل در نظر دارد اما اتول جزو بازیگرانی بود که به نظر می رسید وقعاً این نقش را برای خود می‌خواهد حتی قبل از این که کپولدی اعلام کند که دیگر نمی‌خواهد این نقش را ایفا کند. اتول گفته بود که می‌خواد اولین زنی باشد که نقش دکتر هو را ایفا می‌کند.

اما حالا اتول در یک نشست خبری اعلام کرده که برای ایفای این نقش ساخته نشده و دیگر نمی‌خواهد که این نقش را ایفا کند و ترجیچ می‌دهد فیبی والر بریج (Phoebe Waller-Bridge) این نقش را ایفا کتد.

نه دیگر نمی‌خواهم این نقش را ایفا کنم، الان که فکر می‌کنم می‌بینم که این نقش مناسب من نیست. ولی واقعاً این شخصیت را دوست دارم. من یکی ار طرفداران فیبی والر بریج هستم او نقش اصلی را در سریال Fleabag ایفا می‌کند. صحبت‌های زیادی پیرامون این بود که او نقش دکتر هو ایفا کند، او هنرپیشه‌ی خوبی است. به نظر من او مناسب‌ترین فرد برای ایفای این نقش است.

اتول انتخاب فوف‌العاده‌ای برای ایفای نقش دکتر هو می‌توانست باشد. و با توجه به شخصیت ماجراجوی پگی کارتر که شباهت‌هایی هم به دکتر هو دارد می‌توانست یک دکتر هوی شجاع و کاریزماتیک باشد و می‌توانست شروع کننده حرکتی باشد که زنان در آن بتوانند نقش‌های اصلی بیشتری را در سینما و تلویزیون ایفا کنند.

حتی با این که اتول دیگر علاقه‌ای به ایفای این نقش ندارد تعداد زیادی از بازیگران زن با استعداد در لیست استودیو برای ایفای نقش قرار دارند. در بالا به والر بریج اشاره شد که به احتمال زیاد کاندیدای اصلی است اما از دیگر بازیگرانی که در لیست قرار دارند می‌توان به سویینتون (Tilda Swinton) مکسی پیک (Maxine Peake) و اولیویا کلمن ( Olivia Coleman) اشاره کرد.

BBC در مورد این که چه کسی نقش دکتر هو را ایفا خواهد کرد تا الان چیزی نگفته ولی بر اساس اخباری که به گوش می‌رسد با این که تعداد بسیاری خواهان یک دکتر هوی زن هستند اما به نظر می‌رسد که نفر بعدی‌‌ که این نقش را ایفا می‌کند باز هم یک مرد خواهد بود.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.