نگهبانان کهکشان ۳ بعد از انتقام جویان ۳ و ۴ ساخته می‌شود

30 May 2017 - 09:00

ساخت سری سوم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) دنیای سینماتیک مارول رسما به تعویق افتاده در حالی که پشت صحنه Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ نهایی) مشکلی با ساخت این فیلم وجود ندارد. داستان اصلی این فیلم که توسط جیمز گان (James Gunn) نوشته  و کارگردانی می‌شود، بعد از وقایع آمده در دو فیلم بعدی انتقام جویان را نشان می‌دهد. با سینما گیمفا همراه باشید.

طرفداران دو فیلم اول، از جمله طرفداران فیلم موفق نگهبانان کهکشان ۲، بی‌صبرانه منتظر سری سوم آن هستند. در حالی که همه منتظرند ببینند آدام وارلاک ( Adam Warlock) چه نقشی را در نگهبانان کهکشان ۳ بازی می‌کند، آخرین حرف‌های برادر جیمز وان، شان وان (Sean Gun)، حاکی از این است که تا قطعی شدن همه چیز زمان زیادی نیاز است. در مصاحبه انجام شده توسط Fan Fest، شان وان به برنامه ریزی انجام شده برای فیلم‌های دنیای مارول اشاره داشته که در آن انتقام جویان: جنگ نهایی و دنباله آن قبل از نگهبانان کهکشان ۳ آمده‌اند:

 

می دانم جیمز خیلی داره صبوری به خرج می‌دهد. چون اتفاقاتی که در نگهبانان می افتد بستگی به اتفاقاتی دارد که در جنگ بی نهایت رخ می‌دهند. هرچند برادرم فقط تهیه کننده این فیلم است، این فیلم‌ها هنوز به پایان نرسیده‌اند و ما به نوعی می‌بینیم که همه چیز به جایی ختم می‌شود که مرتبط با نگهبانان است. بنابراین، کمی باید منتظر ماند اما مطمئنم ایده‌های زیادی در ذهن داریم.

محض اطلاعتان باید بگوییم، انتقام جویان: جنگ بی نهایت هنوز در حال فیلم برداری است. با این وجود نگهبانان کهکشان ۳ قطعاً حالا حالا ساخته نمی‌شود.

منبع: screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.