لیست آهنگ‌های فیلم Spider-Man: Homecoming منتشر شد

30 May 2017 - 10:00

لیست کامل آهنگ‌های موسیقی متن فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) بطور رسمی منتشر شده است. مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه یکی از فیلم‌های مورد انتظار سال ۲۰۱۷ است که تام هالند (Tom Holland) در نقش ابرقهرمان عنکبوتی‌اش سعی دارد هویت مخفی‌اش را پنهان نگه دارد و در میان دوستان دبیرستانی‌اش زندگی عادی داشته باشد. با سینماگیمفا همراه باشید.

با توجه به تریلرهای منتشر شده، تقریباً متوجه شده‌ایم فیلم جان واتس (Jon Watts) چگونه است اما ذهنیتی از موسیقی متن آن تا حالا نداشتیم. مایکل گیاچینو (Michael Giacchino) موسیقی ساز این آهنگ‌ها است که به همکاری‌اش با دیزنی بعد از کار روی فیلم Rogue One: A Star Wars Story و Doctor Strange ادامه داده است. او قبل از این فیلم‌ها، موسیقی متن فیلم‌هایی همچون Mission: Impossible – Ghost Protocol, Dawn of the Planet of the Apes, Jurassic World, و سریال‌های تلوزیونی Lost و Alias را نیز ساخته است.

لیست رسمی این آهنگ‌ها که در مجموع ۲۲ آهنگ هستند، توسط سایت آمازون منتشر شده است که می‌توانید عنوان آنها را در قسمت زیر مشاهده کنید:

  1. Spider-Man Television Theme
  2. The World is Changing
  3. Academic Decommitment
  4. High Tech Heist
  5. On a Ned-To-Know Basis
  6. Drag Racing / An Old Van Rundown
  7. Webbed Surveillance
  8. No Vault of His Own
  9. Monumental Meltdown
  10. The Baby Monitor Protocol
  11. A Boatload of Trouble Part 1
  12. A Boatload of Trouble Part 2
  13. Ferry Dust Up
  14. Stark Raving Mad
  15. Pop Vulture
  16. Bussed a Move
  17. Lift Off
  18. Fly-By-Night Operation
  19. Vulture Clash
  20. A Stark Contrast
  21. No Frills Proto COOL!
  22. Spider-Man: Homecoming Suite

اسم آهنگ Spider-Man Television در قسمت جلو و وسط پوستر فیلم آمده و نشان می‌دهد که تم اصلی شخصیت است. آهنگ Drag Racing / An Old Van Rundown نیز جالب است و می‌توانست در لگوی فیلم نشان داده شود. اسپویلر دیگری که در اینجا می‌بینیم آهنگ شماره ۲۱ است که احتمالاً در پایان فیلم می‌آید که تونی استارک سرانجام  با لباس پارکر وزنه‌های تمرین را می زند.

جدا از OST، کتاب این فیلم با نام Spider-Man: Homecoming – The Art of the Movie نیز منتشر شده است. این اثر درباره همسایه‌های صمیمی ابرقهرمان و دوست جدید انتقام جوی او، مرد آهنین، است. این کتاب قرار است هجده جولای بعد از اکران فیلم به فروش برود. هنوز تاریخ رسمی برای انتشار آهنگ‌ها اعلام نشده است.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Matt Murdock says:

    دیگه امیدی به فیلمش نیس
    تریلرش کاملن اسپویلر بود
    فیلم قراره مث BVS یه تریلر طولانی باشه