کارگردان فیلم Godzilla vs. Kong مشخص شد

31 May 2017 - 20:00

آدام وینگارد (Adam Wingard) سکان هدایت فیلم Godzilla vs. Kong «گودزیلا در مقابل کونگ» را بدست گرفت. استودیوی «برادران وارنر» سه سال پیش سری فیلم‌های Godzilla «گودزیلا» را به کارگردانی گرت ادواردز (Gareth Edwards) احیا کرد؛ Godzilla «گودزیلا» نخستین فیلم از جهان سینمائی جدید «برادران وارنر» است که «MonsterVerse» نام دارد و شامل ستارگانی از جمله آرون تیلور جانسون (Aaron Taylor-Johnson)، الیزابت اولسن (Elizabeth Olsen)، کن واتانابه (Ken Watanabe) و برایان کرانستون (Bryan Cranston) می‌شد. با سینما گیمفا همراه باشید.

اوایل سال جاری میلادی شاهد اکران فیلم جدیدی از این مجموعه سینمائی یعنی Kong: Skull Island «کونگ: جزیره‌ی جمجمه» به کارگردان جردن وت-رابرتز (Jordan Vogt-Roberts) بودیم که موفقیت جهانی آن در گیشه مطابق با خواسته‌های استودیوی «برادران وارنر» به منظور گسترش جهان سینمائی «MonsterVerse» بود. سکانس پایانی این فیلم تیزری از آینده این جهان سینمائی می‌داد.

استودیوی «برادران وارنر» مدت کوتاهی پس از اشتراک برنامه‌های خود در قبال جهان سینمائی «MonsterVerse» اعلام کرد که تصمیم دارد فیلم «گودزیلا در مقابل کونگ» را در می ۲۰۲۰ میلادی به روی پرده ببرد. طبق گزارش «THR»، کارگردان این فیلم آدام وینگارد خواهد بود که ساخت فیلم‌های Blair Witch «بلر جادوگر» و Death Note «دفترچه مرگ» در کارنامه‌اش به چشم می‌خورد. با توجه به سابقه کاری وینگارد و ساخت فیلم‌های ترسناک با بودجه کم از جمله You’re Next «تو بعدی هستی»، The Guest «مهمان» و V/H/S «وی/اچ/اس»، انتخاب وی از سوی «برادران وارنر» جالب توجه است.

در اتاق نویسندگان جهان «MonsterVerse» می‌توان اشخاصی از جمله تری روسیو (Terry Rossio)، جی. ماکیل استراکزینسکی (J. Michael Straczynski) و پارتریک مک‌کی (Patrick McKay) را به مدیریت الکس گارسیا (Alex Garcia) نام برد. استودیوی «لجندری» مدتی پیش خبر از بدست آوردن امتیاز حقوقی هیولاهایی از جمله Mothra، رودان و پادشاه غیدورا داد. به همین منظور پیش‌بینی می‌شود که Mothra نخستین هیولایی باشد که فیلم مستقل خود را در این جهان سینمائی در کنار کونگ و گودزیلا داشته باشد.

دنباله فیلم «گودزیلا» یعنی Godzilla: King of the Monsters «گودزیلا: پادشاه هیولاها» قرار است که به کارگردانی مایکل دوئرتی (Michael Dougherty) از تاریخ جمعه ۲ فروردین ۱۳۹۸ (۲۲ مارس ۲۰۱۹) به روی پرده برود. اکران گسترده فیلم «کونگ: جزیره‌ی جمجمه» نیز از تاریخ جمعه ۲ خرداد ۱۳۹۹ (۲۲ می ۲۰۲۰) آغاز خواهد شد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.