زن شگفت انگیز چقدر خواهد فروخت؟

1 June 2017 - 14:30

به نظر می‌رسد فیلم Wonder Woman (زن شگفت انگیز) به کارگردانی پتی جنکینز (Patty Jenkins) با فروش جهانی ۱۷۵ میلیون دلار شروع به کار کند. در این فیلم کامیکس دنیای دی سی که از دوم ژوئن در ایالت متحده و سراسر دنیا به نمایش در می‌آید، بازیگرانی همچون گل گادوت (Gal Gadot) در نقش پرینس دایانا (همان زن شگفت انگیز)، کریس پاین (Chris Pine) در نقش خلبان نظامی امریکا، استیو تروور و رابین رایت، دنی هاستون، دیوید تولیس، کانی نلسن و الینا آنایا درخشیده‌اند. با سینماگیمفا همراه باشید.

کمپانی برادران وارنر امیدوار است این فیلم سقف شیشه‌ای فروش‌ها را شکسته و فروش ۱۷۵ میلیون دلاری در سراسر دنیا داشته باشد. زن شگفت انگیز ۴۱۰۰ سینما در ایالت متحده در اختیار خواهد داشت که می‌تواند ۶۵ تا ۷۵ میلیون دلار فروش از این سینماها داشته باشد.

همان‌طور که Deadline گزارش کرده، باکس آفیس افتتاحیه زن شگفت انگیز در آخر هفته شاید از این مقدار هم بالاتر رفته و این تنها در صورتی اتفاق می افتد که امتیاز راتن تومیتوز آن که فعلاً ۹۷ درصد است، را حفظ کند. این فیلم مورد توجه کشورهایی مانند چین، بریتانیا، برزیل، روسیه، کره و فرانسه، آلمان و ژاپن قرار گرفته که همه‌ی اینها در صورت استقبال مردم می‌توانند باکس آفیس این فیلم را بهبود بخشند.

اگر کمپانی برادران وارنر عملکرد خوبی داشته باشد برد بزرگی کرده است. و این موفقیت بزرگی برای دی سی خواهد بود که با فیلم هایی همچون Batman V Superman: Dawn of Justice (بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت) و Suicide Squad (جوخه انتحاری) از نظر مالی موفق شد اما نتوانست رضایت منتقدین را جلب کند. زن شگفت انگیز نیز نمرات مثبتی از منتقدین دریافت کرده که گفته می شود بهترین فیلم دنیای دی سی بعد از The Dark Knight سال ۲۰۰۸ ساخته کریستوفر نولان (Christopher Nolan) است.

پذیرش انتقادی و موفقیت احتمالی باکس آفیس زن شگفت انگیز خبر خوبی برای دیگر فیلم های ابرقهرمانی زنانه مانند Captain Marvel دنیای مارول و Gotham City Sirens برادران وارنر است.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.