اتمام فیلم‌برداری «نهنگ عنبر۲» تا ۱۵ روز دیگر

15 August 2016 - 10:00

رضا ناجی گفت: در حال حاضر مشغول بازی در فیلم سینمایی «نهنگ عنبر ۲» هستم و تا ۱۵ روز دیگر فیلمبرداری این فیلم سینمایی به پایان می‌رسد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

رضا ناجی در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس در ارتباط با فعالیت‌های اخیرش گفت: در حال حاضر مشغول به بازی در فیلم سینمایی «نهنگ عنبر۲» به کارگردانی سامان مقدم هستم که تا پانزده روز دیگر فیلمبرداری این فیلم سینمایی به پایان می‌رسد. امروز که فیلم‌برداری نداشتیم اما برای ادامه ضبط به شمال کشور خواهیم رفت.

ناجی گفت: همبازی بودن با بازیگرانی چون رضاعطاران بسیار لذت‌بخش است به‌نوعی در این فیلم رضا عطاران گل سر سبد ما است و قول می‌دهم «نهنگ عنبر ۲» بیشتر از قسمت یک آن در سینماها به فروش برسد. من هم در این فیلم ادامه نقش خود را که در «نهنگ عنبر ۱» داشتم بازی می‌کنم.

بازیگر فیلم سینمایی «آواز گنجشک‌ها» نیز درباره حضورش در فیلم سینمایی «یادم تورا فراموش» به کارگردانی علی عطشانی گفت: فرصت نشد که در این فیلم بازی کنم. البته بنده با عوامل سازنده فیلم قرارداد داشتم؛ اما در نگارش نهایی نقش بنده توسط نویسنده فیلم پیمان عباسی حذف شد. با وجود داشتن قرارداد به دلیل رفاقتی که با علی عطشانی داشتم از این موضوع راحت گذر کردم.

رضا ناجی (متولد ۵ دی سال ۱۳۲۱، تبریز) وی بازیگر سینما و تلویزیون است که فعالیت خود را از سال ۱۳۴۱ خورشیدی شروع کرده است. از مهم‌ترین فیلم‌های رضا ناجی می‌توان به بچه‌های آسمان، آواز گنجشک‌ها، ترنج، باران، باد در علفزارها می‌پیچد، اسب‌ها گریه می‌کنند، شیوا (مردی شبیه گرگ) و سال‌های انتظار اشاره کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.