اولین تریلر فیلم Murder on the Orient Express منتشر شد

2 June 2017 - 15:00

همه‌ی ما حداقل یک بار در زندگیمان نام هرکول پوآرو(Hercule Poirot) کارآگاه بلژیکی معروف را شنیده‌ایم. او بزرگترین مخلوق نویسنده رمان‌های پلیسی آگاتا کریستی(Agatha Christie) است، همان طور که می‌دانیم اقتباس‌های زیادی از داستان‌های پوآرو برای پرده‌ نقره‌ای و صفحه‌های کوچک تلویزیون ساخته شده است و تعداد زیادی از بازیگران نام دار نقش این کارآگاه افسانه‌ای را ایفا کرده‌اند اما با اطمینان خاطر می‌توان گفت که معروف‌ترین آن‌ها دیوید سوشه (David Suchet) است که برای مدت طولانی نقش این کارآگاه بلژیکی را در سریال موفق ماجرا‌های پوآرو ایفا کرده بود. بعد از پایان این سریال و بازنشستگی سوشه دیگر خبری از پوآرو نبود تا این که کنت برانا (Kenneth Branagh) کارگردان و بازیگر معروف سینما تصمیم گرفت که معروف‌ترین داستان پوآرو (که تمام نسخه‌های سینمایی هم بر اساس این داستان بوده‌اند) یعنی Murder on the Orient Express «قتل در قطار اوریت اکسپرس» را دوباره بسازد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

کنت برانا هم وظیفه کارگردانی فیلم و هم بازی در نقش پوآرو را بر عهده دارد که در نگاه اول کار دشواری به نظر می‌رسد اما برانا در فیلم‌های قبلی‌اش که در آن‌ها هم کارگردان بوده و هم نقش اصلی را بازی کرده( هملت، هنری پنجم و…) ثابت کرده که به راحتی از پس این دو کار بر ‌می‌آید. با توجه به این تریلر می‌توان گفت برانا سبک خاص خود که بیشتر به سینمای کلاسیک و داستان‌های شکسپیر شباهت دارد را به این فیلم تزریق کرده است و همچنین گواه این است که او بهترین انتخاب برای ساخت این فیلم بوده است.

قتل در قطار اوریت اکسپرس روایتگر داستان سیزده مسافر در یک قطار در سال ۱۹۳۰ است که در حال لذت بردن از سفر خود هستند اما یکی از آن‌ها در میانه‌ی راه به قتل می‌رسد همچنین این قطار با یک کولاک وحشتناک برخورد می‌کند که باعث می‌شود مسافران در قطار حبس شودند علاوه بر این مشکلات از شانس بد قاتل که در میان این یازده نفر قرار دارد هرکول پوآرو که به گفته خودش بهترین کارآگاه دنیاست با آن‌ها هم سفر است. با انتشار این تریلر همچنین اولین پوستر این فیلم نیز منتشر شد.

 همان طور که از یک چنین کارگردان و منبع اقتباسی انتظار می‌رود لیست بازیگران این فیلم پر است از بازیگران نام آشنای سینما که اگر بخواهم نام تمام آن‌ها را بنویسم بقیه‌ی این را مطلب پر خواهد کرد. پس فقط به نام تعدادی از آن‌ها بسنده می‌کنم میشل فایفر(Michelle Pfeiffer) دیزی ریدلی(Daisy Ridley) جانی دپ(Johnny Depp) پنه لوپه کوروز (Penélope Cruz) تنها تعدادی از بازیگران این فیلم هستند. بر اساس این لیست و زمان اکران می‌توان حدس زد که قتل در قطار اورینت اکسپرس برای بردن تعداد زیادی اسکار خیز برداشته است.

دانلود تریلر با کیفیت ۷۲۰p

دانلود تریلر با کیفیت ۴۸۰p

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.