فصل هشتم سریال Game of Thrones ممکن است تا سال ۲۰۱۹ پخش نشود

3 June 2017 - 20:18

در حالی که طرفداران سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت» هم اکنون در انتظار پخش فصل هفتم این سریال هستند، خبر نه چندان خوبی برای آن‌ها منتشر شده است. برای جزییات بیش‌تر، با سایت خبری و تحلیلی سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

همیشه انتظار کشیدن برای طرفداران سخت بوده است و این مسئله در فصل هفتم بیش‌تر هم به چشم آمد؛ زیرا نسبت به تاریخ پخش فصل‌های گذشته، با چند ماه تاخیر مواجه شد. با این وجود، طبق اخبار جدید منتشر شده این احتمال وجود دارد که فصل هشتم (آخرین فصل سریال) بیش از یک سال تاخیر داشته باشد و تا سال ۲۰۱۹ میلادی هم پخش نشود.

این خبر در گفت‌وگوی اخیر کیسی بلویز (Casey Bloys) با سایت EW اعلام شده است. البته، این مسئله در حال حاضر فقط در حد احتمال است ولی با صحبت‌های بلویز، تحقق آن چندان هم دور از انتظار نیست. کیسی بلویز در ادامه در صحبت‌های خود اشاره کرده است که این دو فصل آخر بسیار عظیم و بزرگ و دارای صحنه‌های سینمایی زیادی خواهند بود؛ به خصوص فصل آخر که قرار است بزرگ‌ترین کار آن‌ها باشد. او در ادامه در صحبت‌های خود به این نکته اشاره کرد که بر روی آثار بزرگ زیادی کار کرده‌اند ولی شاید بازی تاج و تخت بزرگ‌ترین آن‌ها باشد که دارای شخصیت‌های پیچیده و داستانی غنی است.

چندی پیش تریلر جدید فصل هفتم سریال Game of Thrones منتشر شد که با استقبال فراوانی رو به رو شد و توانست رکورد بیش‌ترین بازدید را هم از خود به جای بگذارد.

فصل هفتم سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت» در تاریخ ۱۶ جولای ۲۰۱۷ مصادف با ۲۵ تیر ۹۶ در شبکه‌ی HBO در آمریکا و روز بعد هم در دیگر نقاط جهان پخش خواهد شد. این فصل برخلاف فصل‌های قبلی که همگی ده قسمتی بودند، فقط هفت قسمت خواهد بود.

حال باید صبر کرد و دید که چه خواهد شد. قطعاً انتظار برای فصل آخر سریال تا اواخر ۲۰۱۸ یا اوایل ۲۰۱۹ دشوار خواهد بود. نظر شما چیست؟

برای مشاهده تمامی اخبار مربوط به سریال بازی تاج و تخت با سینماگیمفا همراه باشید.

منبع: EW

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hold the Door says:

    با توجه به تریلر فصل ۷
    و اینکه فصل ۸ قراره نبرد نهایی باشه
    با اینکه صبر کردن تلخه ولی میارزه
    به احتمال زیاد قراره فصل آخر هر قسمت یه ارباب حلقه ها ببینیم :)
    و احتمال اینکه هر قسمت ۹۰ دقیقه هم باشه هست :)