وینستون دوک در انتقام جویان بازی می کند

4 June 2017 - 16:00

دنیای واکاندا از آنچه قبلاً تصور می‌شد انتقام جویان بیشتری دارد و حالا قرار است وینستون دوک (Winston Duke) در نقش M’Baku به فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) برگردد. دوک کارش را با دنیای سینماتیک مار ول آغاز کرده و فیلم Black Panther (پلنگ سیاه) او سال بعد راهی سینماها می‌شود. او در نقش M’Baku قهرمان این فیلم است. در این فیلم Klaue (اندی سرکیس) و Killmonger (مایکل بی جوردن) نیز تبهکاران بزرگی هستند. با سینماگیمفا در ادامه همراه باشید.

از آنجایی که M’Baku برای حق فرمانروایی با T’Challa می‌جنگد، تصور می‌شود که نقش او کمی شبیه فیلم Black Panther باشد. گویا همه چیز این‌گونه نیست چون او جدیدترین بازیگر Black Panther است که برای بازی در جنگ بی نهایت تأیید شده است.

سایت IMDb خبر حضور دوک را با توییتی منتشر کرد که اعلام می‌کرد دوک در سومین فیلم انتقام جویان بازی می‌کند. درحالی‌که IMDb معتبرترین منبع خبری به شمار نمی‌آید، چون همه می‌توانند اطلاعات دلخواهشان را به صفحات مختلف آن اضافه کنند، این خبر مربوط به جنگ بی نهایت مشروعیت داشته و مستقیماً از توییتر رسمی وب سایت نیز منتشر شده است.

قبلاً هم اعلام شده بود چادویک بوزمن (Chadwick Boseman) در نقش Black Panther برای جنگ بی نهایت بازی می‌کند. اما همیشه مشخص نیست کل افراد واکاندا چه نقشی در این فیلم دارند. اطلاعاتی مبنی بر حضور دورا میلاج (Dora Milaje) منتشر شده و حالا گویا قرار است Shuri، خواهر T’Challa،  نیز در این فیلم بازی کند. با اعلام حضور M’Baku در جنگ بی نهایت، می‌توان گفت که تانوس به واکادانا حمله کرده و مردمش را مجبور می‌کند برای شکست او با هم همکاری کنند.

منبع: screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.