بردلی وایت فورد به جمع بازیگران Godzilla: King of the Monsters پیوست

4 June 2017 - 18:00

در حالی که فیلم Kong: Skull Island در حال ساخت است، سری فیلم‌های ریبوت هیولای Legendary و برادران وارنر توجه خود را یک‌بار دیگر معطوف به گودزیلا کرده اندد. گودزیلا فیلم مستقل دیگری قبل از مبارزه بزرگش با پادشاه میمون‌ها خواهد داشت و تقریباً می دانیم چه بازیگرانی در این پروژه حضور خواهند داشت. امروز یک بازیگر دیگر هم، بردلی وایت فورد (Bradley Whitford)، به جمع این بازیگران ملحق شد. با سینماگیمفا همراه باشید.

The Hollywood Reporter اعلام کرد که وایت فورد قراردادی را برای بازی در نقش نامشخصی امضا کرده و داستان این فیلم همچنان مخفی نگه داشته شده است. تنها چیزی که می دانیم این است که این فیلم داستان یک خانواده است و بازیگرانی همچون کایل چندلر (Kyle Chandler)، ورا فارمیگا (Vera Farmiga) و میلی بابی بروان (Millie Bobby Brown) در آن حضور دارند. کن واتاناب (Ken Watanabe) نیز نقش قبلی‌اش به‌عنوان ایشیرو سریزاوا در گودزیلا ۲۰۱۴ را مجدداً بازی می‌کند.

با اینکه نمی‌دانیم داستان چیست، اما این فیلم می‌تواند در چندین مسیر گام بردارد. حالا که همه درباره گودزیلا می‌دانند و این حیوان در مبارزه با MUTO های فیلم اول، بخش‌هایی از سن فرانسیسکو را مورد هدف قرار داد، آیا دانشمندان سازمان تحقیقاتی MONARCH به دنبال تحقیق درباره آن هستند؟ و از آن جایی که همه‌ی اینها منجر به مبارزه گودزیلا با کونگ شد، چگونه این میمون در این فیلم حضور پیدا می‌کند؟

فیلم Godzilla: King of the Monsters (گودزیلا: پادشاه هیولاها) در حال تولید بوده و قرار است ۲۲ مارس ۲۰۱۹ روی پرده نقره‌ای برود.

منبع:  screencrush

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.