تی جی میلر درباره جدایی‌اش از فیلم Silicon Valley می‌گوید

4 June 2017 - 19:00

اتفاقات زیادی را در دنیای کمدی شاهد نیستیم و جدایی تی جی میلر (T.J. Miller) از فیلم Silicon Valley شبکه HBO قطعاً طرفداران این مجموعه را غافلگیر و متعجب کرده است. این کمدین اکنون درباره عدم حضورش در فصل پنجم این فیلم می‌گوید: “این یک جوک خنده دار است که شخصیت ارلیچ بچمن هیچ وقت دیگر در این مجموعه نباشد.” با سینماگیمفا همراه باشید.

چند ساعتی بیشتر از تمدید فصل پنجم کمدی مایک جاج (Mike Judge) توسط شبکه HBO نگذشته بود که متوجه شدیم میلر از این مجموعه تلوزیونی به دلیل تصمیم مشترک میان او و شبکه جدا خواهد شد. میلر در مصاحبه مفصلی با Entertainment Weekly پیرامون این موضوع صحبت کرد:

از شبکه HBO خیلی تشکر می‌کنم چون چندین راه برای انجام این کار پیشنهاد دادند. آنها همه نوع مصالحه‌ای برای ادامه حضور الریچ در این سریال کردند اما سرانجام به نظر رسید این شخصیت باید کارش را به اتمام برساند. من عاشق شبکه HBO هستم اما فکر می‌کنم این تصمیم باعث می‌شود سریال در مسیر مثبتی قرار گیرد.

من خیلی کار می‌کنم. هر نقشی را بازی می‌کنم. در هر عرصه‌ای حضور پیدا می‌کنم. از حضور در پادکست با کش لوی (Cash Levy) گرفته تا بازی در فیلم ترسناک زیر آبی با کریستن استوارت (Kristin Stewart). من می‌خواستم بخش خنده دار این فیلم باشم. من به خاطر سلامت روحی خودم از این پروژه جدا شدم، برای اینکه کمی صبر کنم و وقت بیشتری را به هزاران پروژه‌ای که قرار است انجام بدهم، اختصاص دهم. مسئله دیگر این است که من وارد عرصه کمدی نشدم که یک بازیگر تلوزیونی شوم و اینکه حس کردم احتمال اینکه کلیشه ای شوم وجود دارد برای همین به خودم گفتم باید از این پروژه بکشی کنار. باید کاری کنی که این اتفاق نیفتد. نمی‌توانم به خودم این اجازه را بدهم که بازی کنم و عملکرد نسبی در یک فیلم داشته باشم و توقع داشته باشم وقتی پخش شد مورد پذیرش همه قرار گیرد.

میلر همچنین به نگرانی‌اش درباره نفس شخصیتش که با خودش یکی است، پرداخت و گفت:

 

تنها نگرانی من این است که طرفداران ناراحت یا نگران می‌شوند اگر این شخصیت در این سریال حضور نداشته باشد. و بعد نگرانی واقعی دیگر من این بود که مردم فکر کنند، همان‌طور که خیلی‌ها آنلاین گفته بودند، خب میلر دارد برای Deadpool بازی می‌کند پس فکر می‌کند جای او در یک سریال تلوزیونی نیست. من واسه هیچ چیز بزرگ نیستم (خودم را خیلی دست بالا نمی‌گیرم). من مثل یک داروی خنده آور هستم و فقط برای خنداندن مردم این کار را کردم.

سرانجام این کمدین درباره احتمال برگشت الریچ بچمن به سریال یا حتی به فصل آخر صحبت کرد. جدایی این شخصیت باعث شده که حتی یک نقش کوچک یا جزئی هم باعث از بین رفتن تأثیر آن شود:

 

نه… (آه عمیق). فکر می‌کنم خیلی‌ها تو موقعیت من همچین حرفی را بزنند: هیچ‌وقت نگو هرگز! اما خب من اینم. چون اگر بعداً بجای صدای بنگ صدای ناله بدهد چی؟ (اگر بجای اینکه اوج بگیرد فروکش کند). اگر موفق نشود چی؟ اگر همه را ناامید کند چی؟ چرا؟ چرا باید این کار بکنم؟ خصوصاً چون قسمت آخر الریچ را طوری کنار گذاشت که واسه من خنده دار بود. این شخصیت عالی بود و این یک جوک خنده دار است که او هیچ‌وقت دیگر در این سریال حضور نخواهد داشت.

باید منتظر ماند و دید جدایی این کمدین از سریال Silicon Valley چه تاثیری روی ادامه این سریال دارد.

منبع: screencrush

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.