ویدئو و پوستر سریال انیمیشنی مرد عنکبوتی مارول منتشر شدند

4 June 2017 - 20:00

اولین تصویر از سریال انیمیشنی جدید Spider-Man (مرد عنکبوتی) مارول منتشر شده و پیتر را در مقابل اسکورپین می‌بینیم. سال گذشته اعلام شد که مارول سریال Ultimate Spider-Man را بعد از ۴ فصل به پایان رسانده و سریال جدیدی را با نام Marvel’s Spider-Man می‌سازد. این تصمیم طرفداران را شوک کرد اما این سری خیلی هم جدید نیست. مارول اغلب یک سری از مرد عنکبوتی را کنار می‌گذارد تا سری دیگری را جایگزین کند. این تغییر اخیر کمی غیرمعمول بود. با سینماگیمفا همراه باشید.

به نظر می‌رسد این حرکت بیشتر در مسیر توجه به مرد عنکبوتی و نه شخصیت Ultimate Spider-Man است. با توجه به اخبار منتشر شده، ظاهر Miles Morales، Spider-Gwen و Venom لو رفته است. همانند بیشتر فصل‌های جدید Ultimate Spider-Man، همیشه سریال‌هایی با محوریت مرد عنکبوتی مورد اشاره قرار گرفته اند. تنها خبر دیگری که درباره این سریال دریافت کردیم حالت هنری آن بود که مرد عنکبوتی را نشان می‌دهد که در حال فرار از دست ۵ عضو از Sinister Six است.

TV Guide کلیپی از قسمت اول مرد عنکبوتی مارول منتشر کرده و اعلام کرده که این سریال امسال تابستان روی آنتن می‌رود. در این ویدئو مرد عنکبوتی را با لباس خانگی می‌بینیم که کاملا شبیه لباسی است که در مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه پوشیده است. در این صحنه، او باید تبهکاری به نام اسکورپین را بگیرد. همراه با این کلیپ، پوستر جدیدی منتشر شده که استایل انیمیشنی جدیدی از مرد عنکبوتی را نشان می‌دهد.

با توجه به کلیپ و پوستر منتشر شده، می‌بینیم که برخلاف مرد عنکبوتی تکراری و همیشگی تلوزیون، شخصیت جوان‌تری را شاهد خواهیم بود. طراحی اسکورپین نیز کاملا از آنچه انتظارش را داشتیم متفاوت است و این تبهکار زره بزرگی با آرایش زیاد به تن دارد. وقتی حرف از حالت هنری می‌شود، حالت کلاسیک آن برای تبهکاران بکار می‌رود. چه اسکورپین از این مورد جا مانده باشد چه محصول نهایی انعکاسی از هنر نباشد، سرانجام همه چیز در تلوزیون مشخص می شود.

منبع: screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.