دیدگاه کوین فیگ، مدیر استودیوی مارول، در خصوص شخصیت مرد عنکبوتی

5 June 2017 - 17:00

کوین فیگ (Kevin Feige) از مرد عنکبوتی به عنوان بزرگترین ابرقهرمان تمام دوران‌ها یاد کرد. شخصیت مرد عنکبوتی کار خود را ابتدا در کمیک‌های مربوط به خود آغاز کرد و با حضور یافتن در سریال‌ها و انیمیشن‌های متعدد توانست برای خود نامی دست و پا کند. در ۱۵ سال اخیر نیز شاهد ساخت فیلم‌هایی با بودجه بالا از این ابرقهرمان بودیم که آخرین حضورش در فیلم Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» بود. اینک اما قرار است که در تابستان سال جاری نخستین فیلم مستقل این شخصیت که توسط استودیوی «مارول» تهیه و ساخته شده است را شاهد باشیم. در فیلم Spider-Man: Homecoming «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» تام هلند (Tom Holland) در نقش پیتر پارکر (Peter Parker) جوان و رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr) نیز در نقش مرد آهنی/تونی استارک و مربی مرد عنکبوتی حضور خواهند داشت. با سینما گیمفا همراه باشید.

ورود شخصیت مرد عنکبوتی به جهان سینمائی مارول یکی از بزرگترین معاملات برای استودیوهای «مارول» و «سونی» به شمار می‌آید. این شخصیت بخش بزرگی از برنامه‌های مارول برای آینده جهان سینمائی‌اش را شامل می‌شود. به تازگی کوین فیگ، رئیس استودیوی «مارول»، اعلام کرده است که مرد عنکبوتی یکی از شخصیت‌های کلیدی جهان سینمائی مارول خواهد بود.

وی در گفتگویی با کانال ویدئویی یکی از طرفداران شخصیت مرد عنکبوتی با اشاره به عالی بودن کمیک‌بوک‌های مبتنی بر مرد عنکبوتی ابراز داشت:

مرد عنکبوتی بزرگترین شخصیت مارول است. او گوهری در تاج است. همچون یک آیکون شگفت‌انگیز. او نوعی ابرقهرمان بسیار متفاوت است چراکه در عین سادگی بزرگترین ابرقهرمان تمام دوران‌هاست.

اگرچه مرد عنکبوتی یکی از شخصیت‌های مهم استودیوی «مارول» به شمار می‌رود، اما همچنان در خصوص نخستین فیلم مستقل او شبهاتی وجود دارد و علاقه‌مندان در زمینه موفقیت یا عدم موفقیت آن نگرانند؛ انتظار می‌رود که فیلم «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» با تمرکز بر روی جوانی‌های پیتر پارکر/مرد عنکبوتی به بازسازی مجدد این مجموعه سینمائی برپردازد. این اواخر استودیوی «سونی» اقدام به بازسازی این سری بر اساس مجموعه فیلم The Amazing Spider-Man «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز» با هنرنمایی اندرو گارفیلد (Andrew Garfield) کرد که با واکنش منفی منتقدان و علاقه‌مندان مواجه شد و پرونده آن در دو قسمت به پایان رسید.

در فیلم «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» مایکل کیتون (Michael Keaton) در نقش شرور اصلی این فیلم یعنی وُلچر (Vulture)، زندیا (Zendaya) در نقش میشل (Michelle) معشوقه پیتر پارکر، ماریسا تومی (Marisa Tomei) در نقش عمه می و تونی رِوولوری (Tony Revolori) در نقش فلش تامپسون (Flash Thompson) حضور داشته و به هنرنمایی پرداخته‌اند. کریس ایوانز (Chris Evans) نیز حضور کوتاهی در این فیلم در نقش کاپیتان آمریکا خواهد داشت.

فیلم «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» از تاریخ جمعه ۱۶ تیر ماه (۷ جولای ۲۰۱۷) به صورت گسترده به روی پرده‌های نقره‌ای خواهد رفت.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.