افراد زیادی بر روی داستان فیلم Wonder Woman کار کرده‌اند

5 June 2017 - 18:00

مخاطبان سینما در این چند سال اخیر به تعدد حضور فیلمنامه‌نویسان در فیلم‌های پرخرج تابستانی عادت کرده‌اند. استودیوهایی همانند «یونیورسال» و «پارامونت» اقدام به ایجاد اتاق نویسندگان برای مجموعه فیلم‌های سینمائی خود کرده‌اند که هر یک بر روی یک بخش از داستان یک فیلم سینمائی کار می‌کند. به موجب همین امر، در تیتراژ پایانی فیلم Wonder Woman «زن شگفت‌انگیز» نیز شاهد نام بردن از سه شخص به منظور کار بر روی نگارش فیلمنامه این فیلم بودیم، اما طبق گفته‌های تولیدکننده آن، این‌ سه نفر تنها بر روی بخشی از داستان فیلم «زن شگفت‌انگیز» کار کرده‌اند. برای آوردن داستان «زن شگفت‌انگیز» بر روی پرده‌های نقره‌ای، افراد زیادی در نگارش فیلمنامه آن نقش داشته‌اند که در محصول نهایی شاهد نام بردن از آن‌ها نیستیم. با سینما گیمفا همراه باشید.

چارلز روون (Charles Roven) تولیدکننده فیلم «زن شگفت‌انگیز» در مصاحبه اخیر خود با وب‌سایت «کولیدر» اقدام به نشر جزئیاتی در خصوص نویسندگان مختلفی که در این پروژه نقش داشته‌اند کرد. وی در این خصوص ابراز داشت:

در واقع پیش از آنکه پتی جنکینز (Patty Jenkins) وارد این پروژه شود، ما کار را با دو نویسنده آغاز کردیم. آن‌ها نگاهی کاملاً متفاوت به متریال اصلی داشتند؛ یکی جنگ کریمه و دیگری جنگ جهانی اول که کاملاً تجربه‌ای متفاوت از جنگ جهانی اول مدنظرشان بود. پس از آن تیم نویسندگان به بررسی این داستان‌ها پرداختند، چراکه نویسندگان متعددی بر روی این فیلم کار کرده‌اند، در همین راستا افرادی در گذشته در این پروژه حضور داشته‌اند.

روون در ادامه تشریح کرد که اگرچه فیلمنامه‌نویسان اصلی فیلم «زن شگفت‌انگیز» زک اسنایدر (Zack Snyder)، آلن هینبرگ (Allan Heinberg) و جیسون فوچس (Jason Fuchs) هستند اما افراد زیادی در این زمینه حضور داشته‌اند که در تیتراژ این فیلم نامی از آن‌ها برده نشده است. روون با اشاره به حضور میشل مک‌لارن (Michelle MacLaren) به عنوان کارگردان این پروژه در سال ۲۰۱۵ میلادی، اعلام کرد که وی دید متفاوتی به این فیلم داشت و چند نویسنده را به منظور توسعه این پروژه استخدام کرد. همچنین وی اظهار داشت که جف جانز (Geoff Johns) از استودیوی «DC» نیز با مشارکت پتی جنکینز بر روی سکانس‌های این فیلم تفکر کرده‌اند و برخی از آن‌ها را تغییر داده‌اند.

فیلم «زن شگفت‌انگیز» در حال حاضر به اکران درآمده است و با واکنش مثبت طرفداران و منتقدان همراه گشته است.

منبع : ScreenCrush

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.