تاندی نیوتون: اسپین آف جنگ ستارگان واقعاً متفاوت است

6 June 2017 - 09:00

تاندی نیوتون (Thandie Newton) فیلم جدید هان سولو که هنوز عنوان ندارد را مورد تم جدید و ستایش قرار داده و کار خود در این فیلم را واقعاً متفاوت نامیده است. اسپین آف Star Wars (جنگ ستارگان) داستان اصلی شخصیت دوست داشتنی هان سولو است و آلدن ارنریچ (Alden Ehrenreich) ورژن جوان شخصیت برجسته‌ای که هریسون فورد (Harrison Ford) بازی می‌کرده در این فیلم است. این فیلم که قرار است سال آینده روی پرده نقره‌ای برود در حال حاضر در لندن فیلم برداری می‌شود و در چند هفته گذشته تصاویری از پشت صحنه آن منتشر شده‌اند. با سینماگیمفا همراه باشید.

با وجود تصاویر و اخبار منتشر شده، هنوز داستان فیلم و نام شخصیت‌ها خیلی مشخص نیست. چندین بازیگر بزرگ بدون اینکه نام شخصیت‌هایی که قرار است بازی کنند مشخص باشد، در این فیلم نقش آفرینی خواهند کرد که از این میان می‌توان به تاندی نیوتون و امیلیا کلارک (Emilia Clarke) اشاره کرد. اگرچه نیوتون کمی درباره این فیلم صحبت کرده و متفاوت بودن آن را مورد تحسین قرار داده است.

نیوتون در مصاحبه‌ای با The Wrapدرباره تولید فیلم، مراقب بود چیزی را اسپویل نکند اما گفت که عاشق کاری است که انجام می‌دهد و این پروژه چیزی کاملا جدید است.

این فیلم فوق‌العاده است. من عاشق آن هستم. این فیلم متفاوت از تمام فیلمی‌هایی است که تابحال در آن‌ها حضور داشته‌ام. نمی‌توانم بگویم چرا. فقط متفاوت است. فقط می‌توانم بگویم خیلی متفاوت است.

 

تم جدید این فیلم از سوی کسی صورت گرفته که تجربه حضور در فیلم‌های متعددی را دارد. نیوتون فعلاً سریال موفق Westworld را از شبکه HBO در حال پخش دارد که سریال وسترن و علمی تخیلی درباره روبات‌های زنده‌ای در یک تم پارک است. او همچنین در فیلم‌های علمی تخیلی، اکشن، درام، کمدی و حتی انیمیشن و سریال شبانه هم حضور داشته است. برای بازیگری که چنین کارنامه پر و رنگینی دارد، پروژه سان هولو قطعاً منحصر به فرد خواهد بود.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.