تبلیغات جدید تلوزیونی فیلم The Dark Tower بیشتر تفنگداران را نشان می دهند

6 June 2017 - 18:00

رونالد دیشین با بازی ادریس البا (Idris Elba) قطعاً یک مرد متوسط در جدیدترین تبلیغات تلوزیونی برای فیلم The Dark Tower (برج تاریک) ساخته استفن کینگ (Stephen King) نمی‌باشد. با سینما گیمفا همراه باشید.

اختصاصی خبر cbr: پوستر جدید فیلم The Dark Tower نشان می‌دهد که دنیاهای دیگری هم وجود دارند. در حالی که تریلرهای قبلی این فیلم بلند پروازانه بیشتر به لحن و مکان و زمان فیلم پرداخته بودند، تبلیغات تلوزیونی آن شخصیت‌هایی فیلم مانند تفنگدار (البا) و مرد سیاهپوش را با بازی متیو مک کانوی (Matthew McConaughey) نشان می‌دهند.

در اولین تبلیغ، رونالد به جیک چمبرز جوان می‌گوید: “قرن‌هاست که تفنگداران، شوالیه هستند و قسم خورده‌اند از ما در برابر تاریکی محافظت کنند. حالا من تنها تفنگداری هستم که باقی مانده‌ است.”

برای شخصیت مرد سیاهپوش نیز تبلیغ خوبی شده است. او بیشتر مرموز است اما حتی در همان زمان کوتاه، همان‌طور که قول داده برج تاریک را نابود کند، بر شیطان می‌تابد.

اگر تبلیغ زیادی از رونالد ندیده‌اید باید بگوییم که تبلیغ تلوزیونی دیگری هم هست که او را هنگام یاد کردن قسم تفنگداری نشان می‌دهد. طرفداران کتاب‌های این فیلم، بدون شک با دیدن این صحنه لبخند خواهند زد. آنهایی که کمتر با این کتاب‌ها آشنایی دارند باید بدانند که اسلحه‌هایی که رونالد با آنها قسم می‌خورد از باقی مانده‌های شمشیر شاه آرتور ساخته شده‌اند. رونالد در این فیلم قول می‌دهد که با تمام وجودش مبارزه کند.

فیلم The Dark Tower در تاریخ ۲۸ جولای با بازی ابی لی (Abbey Lee)، کترین وینیک (Katheryn Winnick)، فران کرانز (Fran Kranz)، کلادیا کیم (Claudia Kim) و جکی ایرل هالی (Jackie Earle Haley) اکران خواهد شد.

منبع: cbr

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.