بازیگر Spider-Man: Homecoming از تاثیرات کمیک‌بوک‌ها بر روی این فیلم می‌گوید

6 June 2017 - 18:00

تام هالند (Tom Holland) بازیگر شخصیت پیتر پارکر/مرد عنکبوتی در فیلم تابستانی Spider-Man: Homecoming «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» از کمیک‌بوک‌هایی نام برده است که منبع الهام وی در ساخت این فیلم بوده‌اند. وی سومین بازیگری است که در قالب شخصیت مرد عنکبوتی در قرن ۲۱ به ایفای نقش می‌پردازد و قرار است برای نخستین بار در فیلم مستقل این شخصیت به عنوان عضوی از خانواده جهان سینمائی مارول حضور یابد. هالند مرد عنکبوتی‌ای را به تصویر می‌کشد که در قیاس با گذشته جوانتر است و داستانش بر روی دوران حضور این شخصیت در دبیرستان تمرکز دارد. با سینما گیمفا همراه باشید.

مشخص است که این بازیگر ۲۱ ساله جهت ایفای نقش در قالب شخصیت محبوب مرد عنکبوتی تنها به تمرین در حیاط پشتی خانه‌اش بسنده نکرده و به تحقیق در زمینه دوران ۵۵ ساله حضور مرد عنکبوتی در قالب رسانه‌های مختلف پرداخته است. وی در گفتگو با وب‌سایت IGN از کمیک‌بوک‌هایی نام برده است که وی از آن‌ها در ساخت فیلم «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» الهام گرفته است. وی در این زمینه ابراز داشت:

کمیک‌هایی که در من طنین‌انداز بوده و من از آن‌ها برای عملکرد نهایی خود استفاده کرده‌ام، سری کمیک‌های Ultimate Spider-Man است. آن‌ها کاملاً مدرن و به روز با وقایعی هستند که امروزه در جهان فعلی به وقوع می‌پیوندند. برای من این (سری کمیک‌ نامبرده) یک چیز واقعاً قوی برای دنبال کردن بود و من تصاویر زیادی از آن و دیالوگ‌ها و داستان‌های نوشته شده این سری در گوشی خود دارم که از آن‌ها بسیار استفاده برده‌ام.

سری کمیک‌های Ultimate Spider-Man از سال ۲۰۰۰ تا سال ۲۰۰۹ میلادی وارد بازار شد و توانست با نوسازی شخصیت مرد عنکبوتی مورد قبول طرفداران آن قرار بگیرد و به موفقیت برسد. کمیک Spider-Man: Chapter One که در سال ۱۹۹۸ از سوی مارول منتشر شد، چه از نظر تجاری و چه از نظر انتقادی به یک شکست کامل برای آن‌ها تبدیل شد و به همین دلیل مارول تصمیم گرفت تا به بازسازی مجدد این شخصیت و داستان‌هایش در قالب کمیک‌های Ultimate Spider-Man بپردازد.

فیلم مورد انتظار «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» از تاریخ جمعه ۱۶ تیر ماه (۷ جولای ۲۰۱۷) به صورت گسترده به روی پرده‌های نقره‌ای خواهد رفت.

منبع : ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.