تریلر جدید انیمیشن Coco بزودی منتشر خواهد شد | پوستر جدید

7 June 2017 - 23:00

انتظار می‌رود که تا مدتی دیگر شاهد تریلری جدید از فیلم Coco «کوکو» باشیم. «کوکو» پس از انیمیشن Cars 3 «ماشین‌ها ۳»، دومین فیلم استودیوی «پیکسار» در سال جاری خواهد بود که به روی پرده‌های نقره‌ای می‌رود. فیلم مورد بحث، تازه‌ترین اقدام استودیوی مادر «پیکسار»، یعنی «دیزنی»، در راستای انتشار انیمیشن‌هایی با داستانی اورجینال است. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

افرادی از جمله گائل گارسیا برنال (Gael García Bernal)، بنجامین برت (Benjamin Bratt) و آنتونی گونزالس (Anthony Gonzalez) به عنوان صداپیشه در این انیمیشن حضور دارند. «کوکو» داستان پسر جوانی به نام میگوئل (Miguel) را روایت می‌کند که برخلاف منع خانواده‌اش، تصمیم دارد به یک موزیسین حرفه‌ای تبدیل شود. بر اثر اتفاقاتی خاص، میگوئل به همراه سگش دانته (Dante)، به «روز مرگ» منتقل می‌شود و با اسطوره خود یعنی ارنستو دِ لا کروز (Ernesto de la Cruz) و همچنین نسل‌های گذشته خانواده‌اش ملاقات می‌کند. در این میان، میگوئل با یک شیاد به نام هکتور (Hector) هم‌مسیر می‌شود که تلاش دارند تا راز میراث میگوئل را کشف کنند. کارگردانی این انیمیشن موزیکال برعهده لی اونکریچ (Lee Unkrich) و با همراهی آدریان مولینا (Adrian Molina) است. مولینا وظیفه نگارش فیلمنامه این انیمیشن را نیز برعهده داشته است.

به تازگی وب‌سایت «Trailer Track» گزارش داده است که تریلر جدید فیلم «کوکو» رده‌بندی شده و بناست که همزمان با اکران فیلم «ماشین‌ها ۳» در تاریخ جمعه ۲۶ خرداد ماه (۱۶ ژوئن ۲۰۱۷) منتشر گردد. پیش‌بینی می‌شود که در روز ذکر شده، شاهد انتشار دومین تریلر این انیمیشن به صورت آنلاین نیز باشیم. به مناسبت همین امر، استودیوی «پیکسار» اقدام به اشتراک جدیدترین پوستر این انیمیشن مورد انتظار کرده است که از زیر می‌توانید آن را مشاهده کنید:

اکران گسترده فیلم «کوکو» از تاریخ چهارشنبه ۱ آذر ماه (۲۲ نوامبر ۲۰۱۷ میلای) آغاز خواهد شد و به روی پرده می‌رود.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.