شاهد تصویری از عوامل فیلم Fast 8 باشید

15 August 2016 - 11:00

با توجه به اینکه فیلم Fast 8 «سریع ۸» هم‌اکنون در مرحله تولید قرار دارد، مطمئنا همانند هر فیلم دیگری عوامل این فیلم هم از فرصت‌های استراحت میان فیلم‌برداری استفاده می‌کنند تا تصاویر زیبایی را با طرفداران به اشتراک بگذارند. در همین راستا بازیگران پرطرفدار این فیلم هم دست به کار شدند و یک تصویر دست‌جمعی از خودشان به اشتراک گذاشتند.

البته تنها تصویر از عوامل نیست که در فیس‌بوک این فیلم به اشتراک گذاشته شده و تصاویر دیگری با مضمون امور خیریه بازیگران قسمت هشتم در سراسر جهان منتشر شده که در نوع خود حائز اهمیت است. اگر به یاد داشته باشید مدتی قبل تصویری از این فیلم منتشر شده بود که وین دیزل (Vin Diesel) را در کنار هلن میرن (Helen Mirren) افسانه‌ای نشان می‌داد. این تصویر حواشی فراوانی داشت و مباحث بسیاری میان طرفداران بوجود آورد.

اما در خصوص تصویر تازه منتشر شده می‌توان گفت که این تصویر قهرمانان و افراد شرور این سری پرمخاطب را در کنار یکدیگر نشان می‌دهد، چیزی که کمتر دیده شده است!

Fast-and-the-Furious-Cast-Photo

همانطور که می‌دانید یکی از شخصیت‌های اصلی و محبوب این سری که تقریبا در تمامی قسمت‌ها حضور داشت یعنی پل واکر (Paul Walker) در یک سانحه رانندگی کشته شد و دیگر در این قسمت شاهد شخصیت برایان نخواهیم بود.

Fast 8 در ۱۴ آپریل ۲۰۱۷ (جمعه، ۲۵ فروردین ۱۳۹۶) به صورت عمومی در ایلات متحده آمریکا اکران خواهد شد.

منبع: ScreenCrush

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.