کارگردان دنیای ژوراسیک نقش مهمی را در ادامه این فیلم ایفا کرده است

11 June 2017 - 19:00

سری فیلم‌های پارک ژوراسیک یکی از پر فراز و نشیب‌ترین سری فیلم‌های ۲۰ سال گذشته بوده‌اند پس از موفقیت چشم‌گیر فیلم پارک ژوراسیک که یک انقلاب را در جلو‌های ویژه کامپیوتری رقم زد و همچنین چهره فیلم‌های بلاک‌یاستر را برای همیشه عوض کرد ادامه‌های این فیلم نه تنها نتوانستد به پای فیلم اول برسند بلکه به شدت کیفیت‌شان از فیلم اول پایین‌تر بود به‌خصوص فیلم سوم که هر چه کمتر راجع به آن صحبت کنیم بهتر است. این فیلم آنقدر بد بود که تا سال‌ها به آن لقب قاتل این سری را می‌دادند تا این که استودیوی یونیورسال تصمیم گرفت قسمت چهارم این سری را بسازد و کالین تروارو (Colin Trevorrow) که کارگردانی ناشناخته بود را برای این کار استخدام کرد و نام این فیلم را Jurassic World «دنیای ژوراسیک» گذاشت این فیلم در سال ۲۰۱۵ اکران شد و همه را غافل‌گیر کرد دنیای ژوراسیک در ۳ روز اول اکرانش بیش از ۲۰۷ میلیون دلار فروش کرد و در آن زمان لقب بزرگترین اکران آخر هفته را به خود اختصاص داد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

با توجه به مطالب بالا در این که استودیوی یونیورسال می‌خواست ادامه این فیلم بسازد هیج شکی نبود اما موفقیت این فیلم باعث شد که استودیوی لوکاس‌فیلم تروارو را برای ساخت اپیزود نهم جنگ ستارگان استخدام کند و این باعث شد که تروارو نتواند قسمت دوم این فیلم را کارگردانی کند. اما با این‌که تروارو نمی تواند این فیلم را کارگردانی کند او نقش مهمی را در این فیلم ایفا خواهد کرد.

تروارو در یک نشست خبری که برای فیلم جدیدش The Book of Henry بود در پاسخ به سوألی که در مورد نقش او در دنیای ژوراسیک۲ شده بود گفت با این‌که سر او بسیار شلوغ است ولی برای این که بتواند به کارگردان این فیلم یعنی جی.ای بایونا (J.A. Bayona) کمک کند تصمیم گرفته که در فیلم نقش مهمی ایفا کند وبه بایونا در نگارش فیلمنامه کمک کند.

دنیای ژوراسیک بیش از آن چیزی که فکر می‌کردم وقت من را گرفت چون بسیار برای من مهم بود که بتوانم فیلم خوبی بسازم. و برای قسمت دوم واقعاً برایم غافل‌گیر کننده بود که چقدر می‌خواستم که در کنار جی.ای بایونا باشم و به عنوان نویسنده به او کمک کنم. یادم می‌آید زمانی که در حال ساختن دنیای ژوراسیک بودم چقدر دلم می‌خواست  با یک نویسنده‌ دیگر کار کنم تا بتوانم کم و کاستی‌های که در فیلمنامه بود را  با هم حل کنیم. پس تصمیم گرفتم که در کنار بایونا باشم تا به او کمک کنم و چیزی که من نداشم را به او بدهم

 این که تروارو نمی تواند دنیای ژوراسیک ۲ را بسازد تأسف برانگیز است. اما به نظر می‌رسد که استودیوی یونیورسال فرد مناسبی برای ساخت این فیلم پیدا کرده است. جی.ای بایونا کارگردان بسیار توانمندی است و می‌تواند توازن بین ترس و هیجان را در مخاطب ایجاد کند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.