تصاویر فصل چهارم Vikings راگنار و شخصیت جدیدی را نشان می‌دهد

15 August 2016 - 16:00

زمان در حال گذر است، سال‌ها در قسمت‌های مختلف سریال می‌گذرند. پسرها، مرد می‌شوند و مرد‌ها هم جنگجو خواهند شد. گذشته‌ها از خاطرات محو شده اما برخی گناهان هرگز فراموش نخواهند شد. این‌ها همه بخشی از سریال Vikings «وایکینگ‌ها» است. با توجه به نزدیک شدن به پخش فصل چهارم این سریال، تصاویر جدیدی از آن منتشر شده که در آن علاوه بر قهرمانان سری، شخصیت جدیدی هم مشاهده می‌شود. برای مشاهده این تصاویر، با سایت سینماگیمفا در ادامه مطلب همراه باشید.  شاید یکی از دراماتیک‌ترین صحنه‌های سریال در انتهای بخش اول فصل ۴ این سری که در فوریه امسال پخش شد، اتفاق افتاده باشد. راگنار خود را در نهایت در سمت طرف بازنده در یک نبرد عظیم می‌بیند. به عنوان یک وایکینگ، اگر پادشاه در نبردی شکست بخورد، باید به سرعت کشته و جایگزین شود. با این حال، راگنار کمی تفاوت دارد؛ زیرا او مشهورترین وایکینگ در اسکاندیناوی است. به هر حال، شرم به خاطر شکست، برای او بسیار سنگین بوده است و به همین خاطر خودش را تبعید می‌کند.

به تازگی سایت EW تصاویر جدیدی از بخش دوم این سریال منتشر کرده است که می‌توان با مشاهده به آن، به اتفاقات زیادی پی برد. نکته جالب توجه این است که با توجه به تصاویر و بر خلاف انتظارات، راگنار برگشته است و قصد دارد مردم را جمع کرده و به همراه آن‌ها به سرزمین خود بازگردد. او با قدیمی‌ترین و صمیمی‌ترین دوست خود گفت‌وگو می‌کند. افرادی که ما از همان اول شروع سریال آن‌ها را شناختیم.

همچنین قرار است داستان مربوط به لاگرتا هم دنبال شود و او اکنون دوستی جدید خواهد داشت. شخصیت جدیدی با نام آسترید (با بازی جوزفین آسپلوند) به سری اضافه شده است. لاگرتا فردی را پیدا کرده که اکنون می‌تواند به او اعتماد داشته باشد. آسترید در این فصل به جزیی از زندگی لاگرتا تبدیل خواهد شد و لاگرتا با او ارتباط بسیار خوبی خواهد داشت.

همچون راگنار، لاگرتا هم کارهای ناتمامی دارد که در بخش دوم فصل چهارم باید به دنبال آن‌ها برود. قطعاً ماجراهای آن‌ها می‌تواند برای شما جذاب باشد. شما می‌توانید تصاویر جدید منتشر شده از این سریال را در پایین مشاهده کنید.

Gustaf-Skarsgard-and-Travis-Fimmel-in-Vikings

Josefin-Asplund-and-Katheryn-Winnick-in-VikingsAlyssa-Sutherland-and-Katheryn-Winnick-in-Vikings

Katheryn-Winnick-and-Josefin-Asplund-in-Vikings-

فصل چهارم سریال Vikings «وایکینگ‌ها» در ۲۰ قسمت پخش خواهد شد. ۱۰ قسمت ابتدایی آن از ۱۸ فوریه تا ۲۱ آوریل امسال پخش شد. ۱۰ قسمت بعدی همچنان تاریخ عرضه دقیقی ندارند اما برای پخش در پاییز امسال برنامه ریزی شده است. بازگشت راگنر و ماجراهایی که می‌خواهد رقم بزند، بدون شک می‌تواند طرفداران را در این فصل هیجان زده کند.

نظر شما چیست؟ این بخش دوم این فصل هم می‌تواند طرفداران را راضی نگه دارد؟

 منبع: Screenrant
برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • batman says:

    معلومه میتونه تازه میخواد داستان سفر پسر رگنار رو به امریکا رو بگه مگه میشه طرفداران رو راضی نگه نداره

  • Hanna says:

    فکر کنم دیگه باید این سریال رو شروع کنم