Mary Poppins Returns: ارتباط نقش لین مانوئل میراندا با نسخه اصلی این فیلم

12 June 2017 - 00:00

لین مانوئل میراندا (Lin-Manuel Miranda) توضیحات بیشتری درباره شخصیت جک در فیلم Mary Poppins Returns داده، خصوصاً درباره چگونگی ارتباطش با برت که دیک ون دایک (Dick Van Dyke) آن را در فیلم اصلی مری پاپینز بازی کرده بود، صحبت کرده است. اگرچه هنوز یک سال تا اکران این فیلم باقی مانده، مری پاپینز برمی گردد تصاویر فیلم برداری و اثرهای هنری‌اش را به‌طور کامل منتشر کرده و جزئیات داستان این فیلم موزیکال دیزنی را ارائه کرده است. با سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلم که شهر لندن در سال ۱۹۳۰ را نشان می‌دهد، بن ویشا (Ben Whishaw) و امیلی مورتیمر (Emily Mortimer) در آن در نقش مایکل و جین بانکس بازی کرده‌اند. آنها پرستار بچه مشهوری را که امیلی بلانت (Emily Blunt) نقش آن را بازی می‌کند، ملاقات می‌کنند و این زمانی اتفاق می افتد که مایکل بعد از فوت همسرش از کودکانش فاصله می‌گیرد. تأثیر فوق‌العاده مری باعث می‌شود این خانواده دوباره دور هم جمع شوند و درست مثل فیلم اول، این پرستار بچه از بچه‌های بانکس، آنابل، جورجی و جان مراقبت می‌کند. این بار به جای برت، جک را می‌بینیم که چراغ‌ها را روشن می‌کند و میراندا نقش آن را بازی می‌کند.

نقش اول این فیلم، میراندا، در مصاحبه‌ای با EW توضیح داد که جک از وقتی بچه بوده شاگردی کرده و همانند شخصیت نسخه اصلی فیلم شوخ طبع و ماجراجو است:

احساسات شورانگیز چیز عادی است، حداقل برای افرادی مثل مری و جک عادی است، همان طور که برای مری و برت این‌گونه بود. این مسئله این گونه است که خب میریم سراغ نقاشی و بقیه روز را نقاشی می‌کنیم. آن‌ها می گویند: زود باشید. امروز خیلی سرمون شلوغه. و این روز شلوغ پر از رقص با پنگوئن‌ها و پرواز است. این خیلی فوق‌العاده است.

نسخه اصلی مری پاپینز بر اساس دو رمانِ نوشته‌ شده توسط پی. آل. تراو رز (P.L. Travers) درباره پرستار بچه است، در حالی که مری پاپینز برمی گردد از شش کتاب این مجموعه الهام گرفته است. جالب است که بدانید جک شخصیت اصلی است که توسط دیوید مگی و راب مارشال (Rob Marshall)، کارگردان این فیلم، در فیلم نامه خلق شده است. این شانس دوباره‌ای برای بازی مجدد نقش ون دایک است و باعث می‌شود میراندا جان تازه‌ای به این شخصیت بدهد و از طرفی می‌توان دید چگونه مری پاپینز با یک نفر دیگر به‌جز خانواده بانکس ارتباط برقرار می‌کند.

ون دایک نیز در این فیلم حضور داشته و نقش جورج داوز را بازی می‌کند که در نسخه اصلی هم بازی کرد. اگرچه او و میراندا هیچ صحنه‌ی مشترکی ندارند اما میراندا این بازیگر ۹۱ ساله را مورد تحسین قرار داده است.

منبع: screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.