بتمن تلوزیون در سن ۸۸ سالگی درگذشت

12 June 2017 - 09:00

یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های کامیک و با فرهنگ تلوزیون، کسی که بتمن اصلی را بازی کرد، آدام وست (Adam West) را از دست دادیم. این بازیگر خوش صدا بخاطر بازی در نقش ابرقهرمان شنل پوش دهه ۶۰ شخصیتی برجسته شد و برای دهه‌های متوالی جایگاه خود در فرهنگ مردم تثبیت کرد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

طبق خبر منتشر شده در سایت The Hollywood Reporter، وست جمعه شب در لس‌آنجلس بعد از سپری کردن دوره کوتاهی با سرطان خون درگذشت. همسر او مارسلا است و ۶ فرزند، ۵ نوه و ۲ نتیجه دارد. خانواده این هنرمند فقید بیانیه‌ای در این باره صادر کرده‌اند:

پدر ما همیشه خود را شوالیه روشنی می‌دانست و تأثیر مثبتی روی زندگی طرفدارانش داشت. او همیشه قهرمان ما بوده و خواهد بود.

وست در والا والا، واشینگتون، بزرگ شد و بعد از اینکه چشم تهیه کننده‌های Quik را گرفت، بتمن شد. بعد از کنسل شدن این سریال در سال ۱۹۶۸، وست در یک نمایش ماشین سواری به بتمن بودن خود ادامه داد و در فیلم‌های تاریکی کار کرد. سرانجام وست صداپیشگی شخصیت شهردار فیلم Family Guy را بر عهده گرفت و کار صداپیشگی را برای فیلم‌هایی همچون The New Adventures of Batman (ماجراهای جدید بتمن)، Legends of the Superheroes (افسانه‌های ابرقهرمانان)، SuperFriends: The Legendary Super Powers Show (دوستان ماورایی: نمایش قدرت‌های ابر افسانه‌ای) و The Simpsons انجام داد و در فیلم Powerless شبکه NBC نیز نقشی را بازی کرد.

منبع: screencrush

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.