احتمال تمدید سریال Alias

12 June 2017 - 11:00

به نظر می‌آید که احتمال بازسازی فیلم‌ها و سریال‌ها دیگر همیشه وجود خواهد داشت و قطعاً سریال Alias پتانسیل کافی برای داشتن این امکان را به خود اختصاص داده است. به نظر می‌رسد که اپیزودهای جدیدی از این سریال به دست جی جی آبرامز (J.J. Abrams) در حال طراحی و احتمالاً ساخت هستند که این امر بر اساس گفته‌ی تهیه کننده‌ی اجرایی آقای جاش اپل بائوم (Josh Appelbaum) است. با سینماگیمفا همراه باشید.

عضو تیم نویسندگان در دورهمی فستیوال ATX در روز شنبه نیز به مطلبی این چینی اشاره داشته است، با اذعان به این موضوع که سیدنی (جنیفر گارنر) و دختر مایکل (مایکل وارتان) ایزابل می‌توانند پیش برنده‌ی داستان جدید باشند. همان طوری که اپل بائوم پیشنهاد کرد، آن‌ها به ایده‌ای ویژه‌تر احتیاج دارند اما در مورد این احتمال بحث‌هایی ممکن است کرده باشند.

خیلی عالی هست اگر این کار انجام شود. با جی جی (آبرامز) صحبت‌هایی کردیم. ایده‌های درست در حال ایجاد شدن هستند. نمی‌خواهیم این کار را بکنیم مگر اینکه مطمئن باشیم که کار کامل و بی نقص از کار درمی آید.

سریال شبکه ABC برای ۵ فصل از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۶ در حال پخش بوده است، که در آن بازیگرانی مانند گارنر (Garner)، بردلی کوپر (Bradley Cooper)، کارل لامبلی (Carl Lumbly)، بازیگر سریال افسانه‌های فردا،‌ ویکتور گاربر (Victor Garber)، کوین ویزمن (Kevin Weisman)، بازیگر مورد علاقه آبرامز؛ گرگ گرانبرگ (Greg Grunberg) و بازیگر سریال iZombie دیوید اندرس (David Anders) و بازیگرانی زیاد دیگر نقش آفرینی کرده بودند.

آبرامز به نظر می‌آید که این روزها بسیار مشغول است، اما آیا ارزش این را دارد که در مورد بازگشتی دیگر فکر کنیم، بازگشتی بعد از ۱۱ سال؟

منبع: screencrush

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.