لوسی لئو در فصل دوم لوک کیج بازی می‌کند یا کارگردانی؟

14 June 2017 - 15:00

لوسی لئو (Lucy Liu) خیلی ناگهانی در سریال Luke Cage شبکه مارول دیده شده است. کار فیلم برداری فصل دوم این سریال دنیای سینماتیک مارول شروع شده و قول داده شده که قهرمان دیگری از کتاب‌های کامیکس مارول در این سریال حضور داشته باشد. با سینماگیمفا همراه باشید.

این سریال کارگردانان متعددی داشته و بازیگران مهمان زیادی در نقش‌های تکراری دارد که احتمالاً در فصل دوم هم دیده شوند. یکی از این بازیگران لوسی لئو ستاره‌ی سریال Elementary است که حرفه اصلی او بازیگری بوده اما اخیراً کارگردانی را هم شروع کرده و حالا تصویر جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد او در فصل دوم سریال لوک کیج حضور خواهد داشت.

صفحه رسمی اینستاگرام کمپانی Harlem Coffee روز شنبه تصویری منتشر کرده که کالتر و لئو را با صاحب کافی‌شاپ کنار هم نشان می‌دهد. زیر این عکس نوشته شده: رفقای صمیمی. لئو قبلاً هم اول ژوئن عکس دیگری با صاحب این کافی‌شاپ منتشر کرده بود.

از مجموعه تصاویر کالتر با روزاریو داسون می‌توان به این نتیجه رسید که لئو در این سریال بازیخواهد کرد و ممکن است یک قسمت از سریال لوک کیج را کارگردانی هم کند. او قبلاً چهار قسمت از سریال Elementary را کارگردانی کرده است. تقریباً هر قسمت از سریال لوک کیج تاکنون کارگردان متفاوتی داشته و همه آن‌ها کارگردان و نویسنده و فیلم بردار بوده‌اند و لئو اولین بازیگری است که یکی از قسمت‌های این سریال را کارگردانی خواهد کرد.

لئو قبلاً شایستگی خود را با بازی در فیلم‌هایی همچون Kill Bill و The Man With the Iron Fists ثابت کرده و بهترین گزینه برای بازی در این سریال است. این تصویر از کافی‌شاپ قطعاً لوکیشنی از بعضی صحنه‌های فصل دوم می‌باشد.

فصل دوم سریال لوک کیج در سال ۲۰۱۸ روی آنتن تلوزیون می‌رود.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Matt Murdock says:

    امروز برای بار دوم این سریالو شروع کردم
    میتونم بگم محشره