واکنش طرفداران سریال Sense8 به توقف پخش آن

14 June 2017 - 23:00

طرفداران سریال Sense8 شبکه نتفلیکس هنوز برای حفظ این سریال می‌جنگند. این درام علمی تخیلی که لانا و لیلی واچوسکی (Lana and Lilly Wachowski) و جی. مایکل استرازنسکی (J. Michael Straczynski) آن را ساخته‌اند و بازیگران چند ملیتی زیادی مانند دونا بای (Doona Bae)، جیمی کلایتون (Jamie Clayton)، تینا دسای (Tina Desai)، توپنس میدلتون (Tuppence Middleton)، مکس ریملت (Max Riemelt)، می گل آنجل سیلوستر (Miguel Ángel Silvestre) و برایان جی. اسمیت (Brian J. Smith) در آن نقش بیگانگانی را بازی کرده‌اند که از بخش‌های مختلف جهان آمده‌اند و ارتباط ذهنی و احساسی باهم دارند، اخیراً متوقف شده است. برای خواندن جزئیات بیشتر در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

وقتی اعلام شد سریال‌های Sense8 و The Get Down به سرنوشت Marco Polo دچار می‌شوند، پخش سریال پر هزینه Sense8 شبکه نتفلیکس بعد از نمایش دو فصل متوقف شد، و طرفداران این سریال غافلگیر شدند چون فصل دوم آن مورد تحسین و حمایت منتقدین و مخاطبین قرار گرفته بود و برخلاف فصل اول توانسته بود رضایت ۷۹ درصدی منتقدین و ۹۲ درصدی مخاطبین را به‌دست آورد. برخلاف این تمجیدها، نتفلیکس پخش این سریال را متوقف کرد و صدای طرفدارانش که منتظر تمدید فصل سوم بودند را درآورد. نتیجه این امر این بود که نتفلیکس بیانیه‌ای صادر کند و بگوید حتی با وجود درخواست مخاطبین هم پخش این سریال متوقف شده است.

حالا درخواست جدیدی برای تمدید این سریال در سایت Change.org قرار گرفته که از نتفلیکس می‌خواهد دلیل متوقف شدن این سریال را توضیح دهد. متن کامل این بیانیه را می‌توانید در قسمت زیر مشاهده کنید:

توقف پخش فصل سوم سریال Sense 8 کاملا غیرمنتظره بود. هنوز دلیل این کار را نمی‌دانیم و خیلی عجیب است که پخش سریالی که بازخورد مثبتی از طرف مخاطبین گسترده‌اش داشته، متوقف شده است. ما طرفداران این سریال خواستار ارائه توضیح قابل قبولی برای عدم پخش سریال محبوبمان هستیم. به نظر ما تلوزیون به سریال‌ها و مجموعه‌هایی نیاز دارد که پیام عشق، احترام و تفاوت را به سراسر دنیا مخابره می‌کنند. تمامی این ارزش‌ها توسط شخصیت‌های این سریال‌ها حیات می‌یابند و این پیام برای جامعه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. دلیل این توقف هرچه باشد آن را درک می‌کنیم اما معتقدیم این سریال به‌عنوان یک محصول دیداری همه‌ی ارزش‌های لازم را داشته و آن‌ها را به خوبی به مخاطبین انتقال می‌دهد. این سریال فقط یک مجموعه تلوزیونی نیست که برای وقت گذرانی دیده شود بلکه دنیای جدید و خاصی است که دریچه تازه‌ای به زندگی باز کرده و پذیرش، عشق و درک متقابل را به تصویر می‌کشد.

تد ساراندس، رئیس شبکه نتفلیکس اعلام کرده که تولید این سریال بسیار پرهزینه است، و مخاطب اندکی دارد، و در هشت لوکیشن متفاوت مانند شیکاگو، سانفرانسیسکو، لندن، برلین، سئول، ریجاواک، مکزیکوسیتی، نیاروبی و بمبئی در فصل اول به اضافه‌ی آمستردام، آرکیل، چیپنهام، لس‌آنجلس، مالتا، پاسیتانو، ردوودز، سآو پاولو در فصل دوم فیلم برداری شده است. علاوه بر این لوکیشن های جهانی، هر قسمت فصل اول آن ۴٫۵ میلیون دلار و هر قسمت فصل دومش ۹ میلیون دلار هزینه در برداشته است.

برخلاف این هزینه تولید و مخاطب کم به گفته‌ی ساراندس، طرفداران Sense8 همچنان به دنبال تمدید این سریال هستند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.