سیمون کینبرگ فیلم X-Men: Dark Phoenix را کارگردانی می کند

17 June 2017 - 15:00

فیلم X-Men: Apocalypse برای سری ایکس من، آخرالزمان نبود، فیلم بعدی این مجموعه در راه است و کارگردان و تاریخ اکران آن نیز مشخص شده اند. با سینماگیمفا همراه باشید.

سایت خبری Deadline اعلام کرد که فاکس، سیمون کینبرگ (Simon Kinberg) کارگردان فیلم جدید X-Men: Dark Phoenix خواهد بود و این فیلم دوم نوامبر ۲۰۱۸ اکران خواهد شد. درباره بازیگران این فیلم نیز گفته شده که:

جنیفر لارنس (Jennifer Lawrence)، مایکل فاسبندر (Michael Fassbender)، جیمز مک آوی (James McAvoy)، نیکولاس هولت (Nicholas Hoult)، الکساندرا شیپ (Alexandra Shipp)، سوفی ترنر (Sophie Turner)، تای شریدان (Tye Sheridan) و کودی اسمیت مک فی (Kodi Smit-McPhee) با شروع تولید این فیلم در مونترال در آن بازی خواهند کرد. جسیکا چاستین (Jessica Chastain) نیز در حال مذاکره برای پیوستن به گروه بازیگران این فیلم برای بازی در نقش جدیدی است.

در صورت حضور چاستین در این فیلم، این خبر شگفت انگیز خواهد بود. هنوز نمی دانیم قرار است او چه نقشی در این فیلم داشته باشد، اگر این فیلم به داستان اصلی کتاب کامیک Dark Phoenix وفادار باشد، شاید لیلاندرا، رهبر امپراطوری بیگانه، نقش چاستین باشد. این فقط یک حدس است اما سایت خبری The Hollywood Reporter به تازگی اعلام کرده که چاستین در حال صحبت کردن درباره بازی در نقش لیلاندرا است.

فیلم Dark Phoenix آغاز کارگردانی کینبرگ است، هرچند او در فرنچایز ایکس من بعنوان نویسنده و تهیه کننده برای سال های متمادی حضور داشته است. او از سال ۲۰۱۱ فیلم های ایکس من را ساخته و از The Last Stand کار نویسندگی آن ها را برعهده داشته است. اولین تلاش توسط کریس کلرمونت و جان بیرن برای به تصویر کشیدن Dark Phoenix صورت گرفت. بنظر می رسد کینبرگ سال بعد دومین تلاش خود را برای ساخت این فیلم می کند. امیدواریم نیازی به تلاش سوم نباشد.

منبع: screencrush

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.